środa, 27 sierpnia 2014

Recenzja: Pościel z Violettą

Witajcie, dzisiaj zrecenzuję produkt, który pewnie niektórym jest już dobrze znany. Jest to pościel z Violettą. Dostałam ją już tydzień wcześniej ale niestety nie byłam w stanie napisać o niej recenzji. Za co przepraszam.

Ja natomiast dostałam pościel z dwiema bohaterkami Violetty.  Jest to Viola oraz Francesca czyli serialowe przyjaciółki. Zdjęcie, które widnieje na niej to zdjęcie promocyjne z 2 sezonu.
Oczywiście dodatkowo po jednej stronie możemy zobaczyć znane motto "Music, love, passion" oraz napis Violetta.

 

Do pościeli jest również dołączona poduszka, tym razem z samą bohaterką. Jest ona fioletowa i świetnie "reklamuje'' masz fioletowy serial. W tle pojawiają się również nutki, słuchawki i wzorki, które możemy zobaczyc w pamiętniku Violetty. Dodam również, że nasza ulubienica na pościeli jak i poduszce ma taki sam strój. 



Podsumowując jestem bardzo zadowolona z prezentu jaki otrzymałam, pościel strasznie mi się podoba i bardzo trafiła w mój gust, gdyż to właśnie Francescę oraz Violettę z serialowych bohaterów lubię najbardziej. Szczerze polecam zakupienie jednej z kilku pościeli, gdyż śpi się na niej fantastycznie. :)


FIOLETOWYCH SNÓW

1 komentarz:

  1. Jak Ty jestem ogromnym fanem Violetty. Dlatego chcę Cię zaprosić na mojego nowego bloga, ktory prowadzę z koleżenką.

    Jest to coś typu kontynuacji popularnego serialu "Violetta". Będzie tu dużo wątków mi.: miłosnych. Każdy bohater z disneyowskiego serialu będzie opisywał przeżycia ze swojego punktu widzenie. Na razie już jest pierwszy rozdział o Violettcie.

    Tak więc serdecznie zapraszamy :D

    Link: http://naxi-love-storyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.