poniedziałek, 29 września 2014

Wywiad z Damienem Lauretta

Nowy aktor Damien, który pojawił się w trzecim sezonie jako Clement- syn milionera i właściciela hoteli Nicolasa udzielił ostatnio wywiadu dla Metronews w którym opisał trochę swoje życie. Dla przypomnienia aktor występował w X Factor.

 
To jest trampolina do sławy. Damien Lauretta młody, francuski aktor dołączył do zespołu Violetta w trzecim sezonie którego premiera odbędzie się 13 października na Disney Channel. Przez dwa lata serial jest jednym z najlepiej oglądanych. Wyprodukowany przez Disney Channel serial opowiada o przygodach Violetty, granej przez Martinę Stoessel. Dziewczyna marzy o zostaniu piosenkarką i zaczyna naukę w szkole muzycznej (...)*

Wkrótce album?

Disney musiał zobaczyć mój klip do "Dreams" i zadzwonił do mnie abym przyszedł na casting do "Violetta"- mówi Damien. - Przez ponad pół roku byłem testowany. Potem zadzwonili do mnie abym spakował walizki w dwa tygodnie i wyjechał z Francji do Argentyny. To było w kwietniu.
 W "Violetta" gra rolę Clementa, urodzonego we Francji chłopaka, który stara się i ma szansę dołączenia do Studia.

Byłem bardzo dobrze przyjęty przez innych - wyznaje.- Na szczęście, bo nie mówię dobrze w ich języku. Miałem 4/20 na maturze z hiszpańskiego!
Wraz z premierą pierwszych odcinków  nowego sezonu we Francji, 22-letni Damien stał się sławny z dnia na dzień.

Jestem rozpoznawany na ulicy i proszą mnie o autografy. Kiedy wychodzimy coś zjeść zawsze to powoduje zamieszki. - mówi ze śmiechem.
Jego udział w kolejnej trasie nie jest jeszcze potwierdzony.

Oczywiście marzę o filmie pełnometrażowym, kocham prace aktora. Ale jestem również piosenkarzem. Kiedy byłem w Paryżu zajmowałem się komponowaniem muzyki na pianinie. Mam kilka piosenek w rezerwie. To informacja do producentów!



*Tam następuje opis serialu ale na pewno go świetnie znacie i nie muszę go tłumaczyć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.