sobota, 30 maja 2015

Nowa płyta Violetty

Na rynek w Polsce trafiła nowa płyta z fioletowego serialu o nazwie "Lo Mejor de Violetta" czyli "Najlepsze z Violetty". Zawiera ona 18 najlepszych piosenek z wszystkich trzech sezonów serialu i łącznie trwa około godziny.

Lista piosenek:

1.  En Mi Mundo
2.  Hoy Somos Más
3.  En Gira
4.  Veo Veo
5.  Juntos Somos Mas
6.  Supercreativa
7.  Codigo Amistad
8.  Te Creo
 9.  Como Quieres
10.  Underneath it All
 11.  Ser Mejor
12.  Nuestro Camino
13.  Amor en el Aire
14.  Junto a Ti
15.  Soy Mi Mejor Momento
16.  Voy por Ti
17.  Encender Nuestra Luz
18.  Podemos

Płyta kosztuje 37,99 zł i jak możecie zobaczyć wyżej nawiązuje do serialu. Nie jestem jednak przekonana co do samej płyty jak i wyglądu. Brakuje tutaj całej obsady, która również była częścią serialu. Dodatkowo płyta (ponownie) jest w kolorze mocnego różu do którego osobiście nie umiem się przekonać. O wiele bardziej podobała mi się okładka z drugiego sezonu czy "Violetta En Vivo".
Co do piosenek na liście znajdziecie ponownie "En Mi Mundo", które pojawiło się na wcześniejszej płycie " The Best Of Violetta", a także "Veo Veo"czy "Hoy Sommos Mas". Osobiście brakuje mi piosenek Lodovici. Mercedes czy Ruggero. Oczywiście jest wiele piosenek, które zasługują na bycie na niej jednak wydaje mi się, że większość została tu umieszczona z powodu powtarzania i coverowania ich we wszystkich 3 sezonach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.