czwartek, 30 lipca 2015

Martina i Jorge w studiu!

Jak pewnie wiecie, Tini postanowiła po zakończeniu trasy wydać własną płytę oraz dalej iść w stronę aktorstwa. Niedawno zagościła w studiu nagraniowym Hollywood Records, należącym do Disney'a w którym jest pierwszą Argentynką. W HR swoje kariery rozpoczęły: Selena Gomez czy Demi Lovato.

 
22 lipca Tini pojawiła się w Los Angeles aby zacząć prace nad pierwszymi piosenkami. Oczywiście od razu podzieliła się tą wiadomością ze swoimi fanami, którzy na pewno byli bardzo szczęśliwi.



Hola! Llegue ayer a Los Ángeles, para empezar mi nuevo camino. Estoy feliz por tener cerca a toda la gente q esta a...
Posted by Martinastoessel on 23 lipca 2015

Cześć! Wczoraj przybyłam do Los Angeles, aby rozpocząć moją nową drogę. Jestem bardzo szczęśliwa mając blisko siebie wszystkich ludzi, którzy mi towarzyszą, moją rodzinę, moich przyjaciół, którzy mi pomagają i zachęcają mnie, Lore moją nauczycielkę śpiewu, która widziała mnie rosnącą w tym, że życzyła mi powodzenia i teraz jest ze mną, chcę specjalnie podziękować Diego Lerner szefowi Disney Europa, Bliskiego Wschodu i Afryki za jego wsparcie i sympatię, Claudio Chiaramonte szefowi Disney Ameryka Łacińska i Środkowa i całej cudownej ekipie Hollywood Records. Dziś jest mój pierwszy dzień w studiu nagraniowym, jestem trochę zdenerwowana i niespokojna, wszystko pójdzie wspaniale, ponieważ jestem otoczona najlepszymi nauczycielami na świecie, autorami, kompozytorami, muzykami, producentami i coacherami!!!! Oby spodobała Wam się moja praca! Dziękuję moim fanom, bez nich to nie byłoby możliwe są najlepsi na świecie. Jestem szczęśliwa!

Oczywiście Tinita postanowiła pozwiedzać trochę miasto aniołów. Odbyła miły spacer na ulicach The Grove oraz wybrała się na koncert zespołu Imagine Dragons. Jednak dużym zaskoczeniem była wizyta przyjaciela Tini - Jorge Blanco w LA. Jak widzimy w zdjęciach poniżej czeka nas bardzo ciekawy duet ;) Fani Jortini od razu podrzucili pomysł, że może piosenka będzie opowiadać o miłości i szczerze mówiąc nie zdziwiłoby mnie to, bo przecież 80% piosenek jest właśnie o tej tematyce, prawda?

 
 
 
 
 

Zdjęcia z koncertu i spaceru

 
 
Bezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazka 


1 komentarz:

  1. Te zdjęcia ze spaceru są z Buenos Aries a nie ze Stanów

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.