sobota, 19 września 2015

Lodovica będzie prowadzić "Mam Talent"!

Lodovica poinformowała nas, że już niebawem rozpocznie nową przygodę! Trzeba przyznać, że jako jedyna tak szybko rozwija swoją karierę. Zdążyła nagrać już płytę, ruszyć w tournee i napisać książkę. Korzysta również z przywilejów i chętnie odwiedza różne państwa. Włoszka uwielbia dzielić się wszystkim ze swoimi fanami i tym razem poinformowała nas, że zamierza poprowadzić program telewizyjny!

Od wiosny przyszłego roku, Lodo ma zaszczyt poprowadzić włoski "Mam Talent". Jak pewnie wiecie program ma za zadanie znalezienie ludzi z różnymi talentami: od śpiewu i tańca po akrobatykę i układanie kostki Rubika. Jestem pewna, że 25-latka świetnie się odnajdzie wśród niedoświadczonych ludzi i pomoże im pokonać stres.



Informacje dotyczące "Mam Talent"! 

 Castingi już ruszyły! Włoszka zastąpiła dotychczasową gospodynię Vanessę Incontrada. Prezenterka wypowiedziała się, że jest pewna, że program będzie w dobrych rekach. Mimo braku doświadczenie producent programu zapewnia, że Lodo jest bardzo dobrze przygotowana, a zmiana prezentera na pewno zwróci uwagę młodych ludzi z różnymi talentami, którzy przyjdą do tego programu. W jury zasiadają: Claudio Bisio, Frank Matano, Nina Zilli i Luciana Littizzetto. Z pewnością niebawem będziemy mogli podziwiać Comello w różnych zdjęciach zza kulis "Mam Talent". Oto co powiedziała podczas wywiadu:
"No cóż, moja przeszłość to "Violetta". Śpiewałam, tańczyłam i występowałam. [Teraz] działam jako piosenkarka ale na pewno się to zmieni. To pierwszy raz kiedy będę prowadzić program. Bądźcie dla mnie dobrzy..."
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.