niedziela, 17 sierpnia 2014

Ruggero o aplikacji PeekStars


Ruggero na swojego facebooka dodał wpis mówiący o aplikacji PeekStars. Działa ona podobnie jak instagram i pozwala gwiazdom informować fanów poprzez filmiki i zdjecia.
3 sierpnia Włoch dodał wpis polecający aplikacje. 


  
"Wystarczy kilka dni aby odkryć nową.. Jedną aplikację tylko dla nas! Gdzie znajdziesz ekskluzywne zdjecia i filmy!! 

Na profilu możemy przeczytać krótki opis kim jest Rugg oraz jak zaczęła sie jego kariera. Jako pierwsza fotkę możemy zobaczyć Włocha ze swoim przyjacielem Jorge i Damienem. 

3 komentarze:

  1. Super blog zapraszam na mój dopiero zaczęłam.
    martitinastoessel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog zapraszam na mój dopiero zaczęłam.
    martitinastoessel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi się nie wyświetlają fotki, które umieściłaś. Zapraszam na nowy post http://magdalenatul.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.