piątek, 28 lutego 2014

Lodo powraca na bloga!

Jak wiemy Lodovica miała ostatnio dosyć ciężkie tygodnie. Dziś na swoim blogu, pozostawiła swoim fanom niespodziankę! Krótki post o tym co się u niej dzieje został już przetłumaczony. Zapraszam do czytania!

  
Zdałam sobie sprawę, w trasie dwie rzeczy: po pierwsze, i to nie dlatego, że jestem stronnicza, ale we Włoszech można jeść, jak nigdzie indziej. Druga, która nie jest w stanie utrzymać mojego bloga! : O Hhahahaah!
 Mam nadzieję, że będziecie mnie rozumieć: P Wśród tysięcy samolotów, stref czasowych, krajów i szalonego tempa nie udało mi się wyciągnąć ręki do mojego ukochanego czasopisma online. Ale obiecuję ci, Giurin giurello, który nie pozwoli maaaaai piùùùùùù, teraz jestem na stałe w Buenos Aires!
Hej ludzie! Na HOLALODOCIAO! Tęskniłam za wami! : D Jak się macie? A jak u mnie jest?!? Również ... w świetnej formie! Przypływ energii i chęć rozmaz świat z moich kolorach! Wycieczka jest skończona i nie można zaprzeczyć, że jestem na pewno zmęczona :) Ale teraz patrzę i widzę, siedem miesięcy ciężkiej pracy i niezapomnianych przeżyć. Dorastałam. Tak, dorosłam! Jestem 23-latką, ale mam już dość dużo opowieści. I to sprawia, że ​​jestem dumna z tego, co zrobiłam :)
Dziś intensywne próby do koncertów w ten weekend, zmęczenie! Przy tej okazji chcę poinformować, że dziś są urodziny mojej najdroższej Albity, a dzisiaj jest ona niekwestionowanie królową guacamole, miski, przygotuję miskę z guacamole! Dla niewtajemniczonych jest to sos z awokado, pomidorów i cebuli można jeść z nachosami. Więc teraz zacznę pracę w kuchni, mam nadzieję nie będę płakać z powodu cebuli. Macie jakieś wskazówki, jak obierać cebulę i się nie rozpłakać?
Przesyłam buziaki!
Immagine

2 komentarze:

  1. Super !!! <3333
    Lodo ♥

    Nucia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do mnie: leonetta-te-quiero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.