środa, 26 lutego 2014

Violetta: En Vivo w kinach!

Już 9 maja w kinach będzie można obejrzeć całe show "Violetta: En Concierto". Nie wiadomo na razie, czy tak jak ostatnio seanse będą się odbywały tylko w kinach sieci Helios. Jak na pewno wszyscy wiecie "Violetta: Tylko dla Fanów" okazało się hitem, a sale kinowe były prawie pełne. Zapewne dlatego wpadli na pomysł ukazania koncertów na dużym, kinowym ekranie. Bilety zapewne nie będą drogie, ostatnio kosztowały 16 zł.


Już nie mogę się doczekać, a wy? Pójdziecie?

7 komentarzy:

  1. Bardzo bym chciała na to pójść, ale nie wiem czy będzie to leciało w kinie w kinie w mojej miejscowości ;//

    OdpowiedzUsuń
  2. ja napewno na to pójde

    OdpowiedzUsuń
  3. ja napewno bede to moj prezent na urodziny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale, o której godzinie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W multikino od 09.05 do 12.05 12,14, 16, 18 od 13.05 do 15.05 16,18 bedzie w heliosie ale nie wiem kiedy

      Usuń
  5. ja na pewno pójdę .... i zapraszam do mnie violcia-jest-extra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać. Będzie super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.