piątek, 14 marca 2014

Już jest nowy teledysk Lodovici!

Właśnie dzisiaj Lodovica Comello udostępniła swój nowy teledysk do "Otro Dia Mas". Piosenka jest bardzo romantyczna i oprócz Włoszki występuje tam para, która jest przedstawiona od początku "związku" do końca. Oczywiście zakończenie jest bardzo piękne.

Lodo wyszła na prawdę cudownie, a ja dodam tu, że jej kolor paznokci jest śliczny!

 



Lodovica Comello - Otro dia mas VideoClip from WEBStoesselLA on Vimeo.

Jestem ciekawa jakie wy macie komentarze do tego teledysku?

3 komentarze:

  1. Uwielbiam ja. Kocham twojego bloga. zapraszam do mnie: http://ludmila-ferro-superstars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ci dziękuję, Ze komentujesz mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. I mam takie małe pytanko. Czy mogę odgapić ten dział style, ale oczywiesn=cie inne posty, ale czy mogę mieć taki dział. Jeśli się nie zgodzisz, to nie ma sprawy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.