wtorek, 17 marca 2015

Martina Stoessel w Entrevista desde Paris

Martina wzięła udział w wywiadzie dla programu Entrevista desde Paris. W czterominutowym filmiku, zostały zawarte niektóre wypowiedzi naszej idolki, części z koncertów oraz fani, którzy śpiewali piosenki oraz mówili, że kochają Violettę.

TŁUMACZENIE W ROZWINIĘCIU




" [Przed koncertami] Ludzie mówią mi rzeczy w stylu: " Będziesz grać w miejscu, gdzie w zeszłym tygodniu grała Katy Perry" a ja zastanawiam się co tutaj robię. - mówi Martina.
Aktorka i piosenkarka udzieliła wywiadu dla Catalina Dlugi w Paryżu. Kiedy reporterka zapytała o Petera Lanzani, jej chłopaka, odpowiedziała: "Dużo mi doradza. Opowiadał o tym z czego żył i bardzo często mi doradza. " Martina opowiedziała również o finale serialu "Violetta": "Oglądałam ostatnią scenę z chłopakami i złapałam ogromną nostalgię. Nie znasz wszystkich informacji, które mam tutaj, w mojej głowie. Spędziłam tam [na planie] trzy lata i rozpoczęłam kiedy miałam piętnaście." Jednak cały ten czas komentuje bardzo krótko "Sława jest konsekwencją ale ja jestem zadowolona ze swojego śpiewu i tańca"

1 komentarz:

  1. Zapraszam na mój blog o Violecie! violettowypl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.