sobota, 7 marca 2015

Nowa płyta- Crecimos Juntos

Na tą płytę czekaliśmy 4 miesiące. Każdy V-lovers powinien mieć ją w swoim domu z powodu tego, że jest to ostatnia płyta z fioletowego serialu. Podczas ostatnich odcinków Violetty fani usłyszeli wiele piosenek wychodzących z tracklisty "Gira Mi Cancion". A jak będzie wyglądać ostatnia, dziewiąta płyta?



Płyta "Crecimos Juntos" jest już ostatnią płytą z fioletowego serialu. To właśnie na nią większość fanów czekało, żegnając się z serialem. Posiada ona głównie piosenki z drugiej części trzeciego sezonu oraz dwie deluxowe: Ti Credo oraz Quanto amore nell'aria, które w ostatnich miesiącach stały się bardzo popularne. Premierę krążka w Ameryce Łacińskiej datuje się na 20 marca.

Bezpośredni odnośnik do obrazka
TRACKLISTA:


1. Crecimos juntos
2. Mas Que Dos
3. Abrazame y Veras
4. Es Mi Pasión
5. Llamame
6. Solo Pienso en Ti
7. Mas que una Amistad
8. Mi Princesa - Moja Księżniczka
9. Mil Vidas Atras
10. Quanto amore nell'aria(włos. wersja Amor en el aire)
11. Ti Credo (włos. wersja "Te Creo")

MACIE ZAMIAR JĄ KUPIĆ? 

5 komentarzy:

  1. Fajnie na pewno kupię ale czy wiadomon kto zaśpiewa Ti Credo ? Fedemila, Lodovica a może sam Rugg ??

    OdpowiedzUsuń
  2. ja napewno kupię

    OdpowiedzUsuń
  3. ja napewno kupię

    OdpowiedzUsuń
  4. od kiedy dostępne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupie ale kiedy wyjdzie ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.