poniedziałek, 16 września 2013

Lodovica Comello zaczyna karierę solową

Jeśli lubicie głos Franceski to mam dla Was wspaniałą wiadomośc. Aktorka grająca Fran - Lodovica poinformowała fanów, że nagrywa własną piosenkę. Dodatkowo zorganizowała konkurs , jedna osoba wystąpi z nią w teledysku! Konkurs jest niestety organizowany tylko dla Włoszech, więc Polska ani inne kraje nie mogą brac udziału. Poradzi sobie?

Zdjęcie: Vuoi assistere in previsione dell’uscita del nuovo singolo di Lodovica alle riprese del suo videoclip in Italia? 

Partecipa all’iniziativa seguendo queste semplici indicazioni:

1. DIVENTA FAN DELLA PAGINA FACEBOOK UFFICIALE DI LODOVICA COMELLO

2. VAI NELL' ALBUM "VINCI UNA GIORNATA CON LODOVICA COMELLO" E CON UN TUO COMMENTO COMPLETA LA FRASE CHE LEGGI NELLA FOTO

3. INVITA I TUOI AMICI A DIVENTARE FAN DELLA PAGINA E FAI CLICCARE "MI PIACE" AL TUO COMMENTO. 

I DUE FAN ITALIANI CHE RICEVERANNO PIU’ MI PIACE AL PROPRIO COMMENTO POTRANNO ASSISTERE ALLE RIPRESE DEL VIDEOCLIP DEL SINGOLO DI LODOVICA COMELLO!!

AVETE TEMPO FINO A MARTEDì 17 SETTEMBRE! 
Tutaj filmik na żywo ,gdzie możecie posłuchac Lodo :


4 komentarze:

  1. Ona jest świetna ♥↨♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że nagra własną piosenkę !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyczekuję na jej piosenkę! <333
    ślicznie zaśpiewała "En mi mundo" <333

    OdpowiedzUsuń
  4. EKSTRA !! Ładnie śpiewa i cała jest ładna,więc się cieszę:) A u mnie kolejny rozdział - zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.