niedziela, 1 września 2013

Martina na okładce HOLA! + wywiad

Martina pojawiła się na okładce Hola! Jak już pisałam Martina pojawiła się w ubraniach Sofii Caputo i miała małą sesję zdjęciową. Oto wszystkie zdjęcia ,a na dole wywiad. Miłego czytania!

@sofiacaputo Un adelante EXCLUSIVO del back de la tapa de HOLA! Con @tinistoessel x Sofia Caputo! Esta noche sale a la venta 
backstage del shoot de Martina para la revista “HOLA”


Czy to prawda, że jak chodzisz ulicami za tobą maszerują ochroniarze?

Nie to kłamstwo. Nie przeszkadzają mi fani, co prawda moje życie się zmieniło na różne sposoby. Najtrudniej jest z prasą ,gdyż fani mogą czasami różnie ich interpretowac. Cieszę się ,że dorośli uważają mnie za autorytet. Jest to duża odpowiedzialnośc ,a nie każda 16-latka ma takie szansę jak ja. Od tego czasu kiedy gram odkryłam wiele rzeczy o których nie miałam pojęcia.

Co masz na myśli?

Rzeczy , które zmieniły moje życie.

Zazdrośc i zawiśc?

Kiedy zaczęłam myślałam ,że to działa ale to częśc dorastania.

Kto zajmuje się twoimi kontraktami?

Rodzicie. Ostatnio byłam na rozdaniu Martin Fierro , potem na Premio Gradel, a ostatnio na pokazie Benito Fernandez. Było ciężko z doborem sukienki ale potem stwierdziliśmy ,że ta sukienka, którą miałam na sobie była dla mnie odpowiednia.

"Od kiedy gram odkrywam rzeczy o których nie miałam pojęcia"

Jaki wpływ miały na tobie występy?

Następnego dnia, podczas En Vivo dopadły mnie straszne nerwy i było mi ciężko. Jednak było warto występowac przed tysiącami ludzi, bo przez to dostaliśmy statułetkę MF co dało mi ogromną satysfakcję. Teraz już wiem jak radzic sobie ze stresem.

A jakie masz plany na ten tydzień?

Cały czas się coś zmienia. Od czwartku do niedzieli mam dwie próby do występów dziennie. Przez resztę wolnego czasu zapisuję co jeszcze muszę zrobic. Od września zaczynamy międzynarodową trasę.

Co robisz w wolnym czasie?

Śpię. Zazwyczaj wstaję po południu Uwielbiam rysowac i malowac chociaż nie mam do tego talentu. Mam prywatnych nauczycieli , więc odrabiam lekcję drogą mejlową, ponieważ nie mam czasu chodzic do szkoły jak inni.

"Spontaniczność, sport i zabawa" fot.-Fernando Dvoskin
Masz czas dla przyjaciół?

Jest ciężko ale daję radę. Kiedy miałam okazję wystąpic w TV uczyłam się w San Marcos ale trasa zabrała nam 5 miesięcy z życiorysu. Teraz będzie lżej. Nauczyciele są już przyzwyczajeni do takiego życia jake mam ja, a z przycaciółmi spotykam się w weekendy.

Czyli na razie nic z twoich planów nie wyjdzie?

Muszę byc odpowiedzialna za swoją pracę.

A jak oni zareagowali?

Na początku trudno było in się przyzwyczaic. Z dnia na dzień było coraz więcej roboty i tródno było cokolwiek zorganizowac. W pewnym momencie kontakty się urwały i sądziłam ,że ich stracę. Jednak udało się wszystko unormowac. Przyjaciele są dla mnie bardzo ważni.

Czy zauważyłaś ,że ktoś chce się z tobą zaprzyjaźnic ,bo jesteś sławna?

Nie utrzymuję kontaktu z takimi ludźmi, bo wtedy nie jest to szczera znajomośc. Priorytetem jest moja rodzina i przyjaciele, których znam od zawsze.

"Przyjaciele są dla mnie bardzo ważni"

Lubisz się stroic?

Tak. Odkąd byłam mała siedziałam godzinami przed lustrem ,nosiłam obcasy , malowałam się , tańczyłam i grałam przed wymyślonymi fanami.

A jak dostałaś sie do Violetty?

Mój tata , zgłosił ten pomysł w swojej firmie,a potem zaproponował to Disney'owi. Potem zapytałam się ,że skoro gram, mogłabym nagrac też własne piosenki...

I co oni na to?

Nie wiedziali jak się za to zabrac. Potem udało się nagrac coś z kuzynem mojej mamy i wysłac. Ktoś potem to odsłuchał i spodobał mu się mój głos. Potem zaproponowali mi casting. Nie myślałam ,że mi się to uda. Pewnego dnia ,gdy byłam w szkole dowiedziałam sie ,że się dostałam. Nie mogłam w to uwierzyc. Serial miał byc emitowany w Europie, Ameryce Łacińskiej, Turcji... To się stało tak szybko...Ucieszyłam się ,że dostanę własną garderobę, ubrania dodatki, kosmetyki...

Lubisz się modnie ubierac?

Tak , jestem bardzo kobieca. Uwielbiam kombinowac z sukienkami, spinkami itd. Jednak na codzień ubieram się rockowo. Moimi ikonami są Miley Cyrus oraz Rihanna. Jednak chciałabym w przyszości stworzyc własną linię ubrań.

O czym jeszcze marzysz?

Chciałabym byc zdrowa i szczęśliwa, trzymac się z rodziną i przyjaciółmi. To dla mnie najważniejsze, bo jeśli miałabym z tego zrezygnowac, sukces nie miałby sensu.

"Martina jest taka słodka.... twardo stąpa po ziemi"


Masz chłopaka?

Nie.

A chciałabyś?

Musiałby rozumiec to co robię. Bo jak pogodzic to ,że dziś idziesz na pokaz mody ,a jutro odbierasz nagrodę na wielkiej gali. Taka miłośc na odległośc nie jest prosta.

Marzysz o ślubie? Myslisz,że byłby to przełom w twojej karierze?

Czyję się dorosła jak na swój wiek. Mama często mówi " Kładź się! Masz tylko16 lat"

A ty mówisz: " Jestem Violetta"?

(śmiech) Nie do końca. Słucham rodziców i robię to co mi karzą i doradzają. Marzę o to aby się zestarzec z kimś, miec dzieci, dom na wsi, psa...

A jak będzie wyglądała trasa?

To będzie spora trasa. Moi rodzice już wszystko załatwili.

Kto będzie ci towarzyszył w czasie podróży?

Mama. To jedna z największych podróży w moim życiu. Bierzemy ze sobią cztery walizki , a w nich masa rzeczy. Brakuje mi perfum i kosmetyków.

"Marzę aby się zestarzec z kimś, miec dzieci, dom na wsi i psa..."
Co będziesz robiła jak odniesiesz sukces?

Chciałabym uczyc w szkole artystycnej dla dzieci z zespołem Downa. Mogłabym się odwdzięczyc za to co inni zrobili dla mnie.

Chciałabyś się usamodzielnic?

Czekam na odpowiedni moment, kiedy będę mogła poprości mamę o samochód. Nie zamierzam się spieszyc. Praca jak na razie jest ważniejsza niż rzeczy materialnie. Dała mi możliwośc tego co kocham, o czym zawsze marzyłam. Ostatnią rzeczą o jakiej myślę to pieniądze.

Zapraszam do komentowania!

5 komentarzy:

  1. A jak oni zareagowali?
    w tym pytaniu zrobiłaś błąd, bo trudno pisze się przez "u" otwarte, a nie "ó" zamnknięte (musiałam napisać)
    wywiad ciekawy ;***
    zdjęcia bardzo fajne <333

    wpadnij do mnie na wykreślankę, ale i także 2 części rozdziału: tomas-y-viola.blogspot.com

    Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm... ja już ten wywiad widziałam na jakimś innym blogu i sprawdziłam. było słowo w słowo spisane. nie sądzę, że każdy przetłumaczyłby tak samo. nie ładnie kopiować!

    OdpowiedzUsuń
  3. super!!
    zapraszam do mnie:
    http://violetta1prawda.blogspot.com/2013/09/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wywiad, i super zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.