piątek, 20 września 2013

Martina się zmienia....

Witajcie!




Chciałam napisac posta o tym jak zmienia się nasza Martina. Dziewczyna bardzo wydoroślała i ostatnio się zmienia. Niektórzy są przeciwni nowemu wyglądowi aktorki ,a niektórzy bardzo pochwalają jej zmiany.
Pierwszą oceną fotoreporterów była stylizacja Tini na gali Martin Fierro.

Marin Fierro 2013

"Martina robi się coraz odważniejsza" - takie nagłówki były pokazane na prawie każdej stronie plotkarsiej. Co prawdaż Tini nie miała długiej, wspaniałej sukienki ale jak wypowiedziała się w jedym z wywiadów: Bawi się moda i odkrywa nowe trendy. Oczywiście stylizacja nie była trafiona i przez wielu fanów została skrytykowana ale uważam ,że Tini powinna odkrywac nowe trendy.

Kolejną sprawą jest tatuaż. Napis "All you need is Love" jest według mnie bardzo mądrym zdaniem i wolę to niż jakiś rysunek. Poza tym wydaje mi się ,że Martina nie ma prawdziwego tatuaża lecz zrobiony z henny. Zauważcie ,że ten sam napis jest na 2 różnych rękach, a czasami się on zmienia (zdjęcie 3)

  
 

  Pojawiły się również wiadomości o tym ,że Tini farbuje końcówki na fioletowy czy czerwony kolor. Obecnie takie coś jest bardzo modne i dużo nastolatek farbuje końcówki na tz. ombre. Jestem pewna ,że w waszej szkole lub klasie jest kilka osób ,które coś takiego mają, nie tylko kolorowe ale np. blond.

  

 Nueva foto de Martina recien revelada. 

Pojawiły się również wpisy o tym ,że Martina upodabnia się do swojej idolki Miley Cyrus. Lecz ja uważam ,że do tej piosenkarki jest jej baardzo daleko. Miley wiązała się z Disney'em przez wiele lat i była porównywana do Hannah'y Montany i jak sama kiedyś opowiadała chciała pokazac ludzią ,że jest już dorosła. Podobno sama zrezygnowała z kolejnych sezonów tego serialu. 
A Martina? Przecież pojawiły sie oficjalne wiadomości ,że będzie nagrywany 3 sezon, więc do tego czasu nastolatka musi pozostac sobą. 

  
  
 

9 komentarzy:

  1. moim zdaniem tatuaż w tym wieku to jakaś porażka ale kocham Tini i nie chcę żeby się zmieniała ale ona dojrzewa i potrzebuje odkrywać nowe rzeczy, każdy w życiu robi to co uważa a ludzie komentują bo są zazdrośni a Tini nie zawsze pozostanie Violettą, życzę jej jak najlepiej :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, w porównaniu do tego co było kiedy był początek Violetty, nagle z dnia na dzień wydoroślała. M.in. zmieniła się bardzo z wyglądu. Ten tatuaż uważam, że z henny, tym bardziej 3 sezon... A co do włosów kolorowe chyba miała do sesji zdjęciowej, a ombree myślę, że zrobili jej chyba do drugiego sezonu Violetty.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten tatuaż to henna i nie jest prawdziwy (widziałam już tą informację na paru blogach i jest prawdziwa)
    są nawet zdjęcia jak raz ma napis na prawej ręce, a raz na lewej ;)
    Ja i tak kocham Tini nawet czy się zmienia czy nie <33333333

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam blond ombre.
    Problem?

    Nieważne.
    Tini robi z siebie gwiazdę.. Po woli tracę do niej cierpliwość.

    To był ostatni kom.
    Pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie nie jest to problem.
      No zmieniła się troszeczkę ,myślę ,że trochę też chodzi jej o sławę. Mam nadzieję ,że na gorsze się nie zmieni ;)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydoroślała,fakt. Ale jest śliczna i kocham ją taką,jaka jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Tini i mam tylko nadzieję, że sława nie uderzy jej do głowy tak jak niektórym gwiazdom... ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog zapraszam na mojego www.violetta-tini-stoessel.blogspot.com nie umiem go wypromować :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.