środa, 16 października 2013

Być Vilovers....

Postanowiłam napisac temat o Vilovers. Zauważyłam ,że pojawiają się różne komentarze o osobach lubiących serial "Violetta". Dużo osób pisze ,że ludzie ze szkoły ,którzy hejtują Violettę ,hejtują również ich fanów.  Przez to większośc fanów odsuwa się od tego co lubi.

 

Drugą sprawą jest wiek i płec. Zauważyłam po niektórzych blogach i asku ,że pytacie się ,że skoro jestem chłopakiem nie mogę oglądac Violetty? I moje pytanie brzmi: Dlaczego tak uważasz? Czy nie jest tak ,że niektórzy lubią np. grac w gry wyścigowe, oglądac różnego rodzaju filmy lub interesowac się np. grafiką czy kompyterami. Wszystko jest dla ludzi i nie ma podziału na starszych i młodszych ; dziewczynę czy chłopaka.

A czemu ludzie nas hejtują? Dlatego ,że sądzą ,że są dojrzali i oglądają tylko "poważne i dorosłe" programy. A tak na prawdę nie zawsze tak jest. U nas jest jedna dziewczyna ,która bardzo hejtuję i śmieje się ,że Vlovers są dziecinna. A ona co robi? Jest fanką Hannah' y Montany.
Więc uważam ,że nie ma po co chowac się i udawac,że się ma takie samo zdanie jak inni, skoro każdy powinien byc wyjątkowy, nieprawdaż?

Spójrzcie na fanów Justina Biebera. Mimo antyfanów wciąż wspierają się i nie udają kogoś kim nie są.


Co do antyfanów naszej strony mówię od razu: Nie usuniemy strony, nam nie zalezy na wyświetleniach ale na fanach! Dziękujemy wszystkim ,którzy nas odwiedzają ;)

Vilovers - łączmy się, pokażmy ,że kochamy Violettę!

A wy jakie macie zdanie?

2 komentarze:

  1. Ja mam to samo zdanie co ty ;) A zwłaszcza to o Justinie :D A poza tym,antyfani myślą,że jak nas shejtują to to coś da? NIGDY W ŻYCIU !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Antyfani są poprostu znudzeni.Brakuje im pasji i nudzą się więc hejtują.Możecie wierzyć lub nie ale zakład,że połowa z nich ogląda ten serial?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.