piątek, 18 października 2013

Pierwsza płyta Lodovici już niedługo w skepach!

Jak wiemy Lodovica ogłosiła ,że nagrywa swoją pierwszą płytę. Jak już wiemy płyta będzie się nazywac "Universo". Gwiazda organizowała również konkurs w którym można było wygrac wystep w teledysku o tytule "Wink". Przetłumaczyłam dla was cały wywiad tak jak obiecałam ;)

  

Przepraszam jeśli coś będzie nie przetłumaczone ale są tam bardzo małe literki ;)

Opowiesz nam coś o nowej płycie?
Nazywa się "Universo" i jest to pierwszy mój solowy album. Zawiera on dziewięc piosenek i wszystkie są w języku hiszpańskim. Pojawią się też ballady i rytmiczne kawałki. Każdy znajdzie coś dla siebie!

Skąd ten pomysł na nagranie singla?
Nie pamiętam, kiedy zaproponowałam ten pomysł ale zawsze marzyłam aby nagrac swój album i wreszcie to nastąpiło!

A najbardziej ekscytujący moment?
Nagrywanie singla. Oczywiście byłoby gorzej gdybym nie miała doświadczenia i nie uczestniczyła w serialu 'Violetta", pewnie byłabym przerażona.

Masz wielu fanów, jak się z tym czujesz?
Nigdy nie przestają mie zadziwiac. Ich liczba zwiększa się z dnia na dzień. Violetta znana jest co miesiąc w nowym kraju ale pewnie fani znają mnie głównie z serialu.

Łatwo pracujesz z innymi?
Tak , bardzo. Myślę ,że największą różnicą jest jezyk naszych rodzin. Ja jednak twardo stąpam po ziemi  i co minutę jest lepiej.

Nie boisz się ,że fani kojażą cię jako Francescę ,a nie Lodo?
Projekt jest nazwany moim imieniem. 

Co będzie jak "Violetta" dobiegnie końca, co będziesz robiła?
Serial jest bardzo popularny ,ale mam tez inne marzenia. 

Jakie?
Dalej będę nagrywała. Ta płyta na pewno spodoba się dziecią i młodziezy. Kocham muzyję ,a moimi idolami są Joss Stone i Norah Jones. Mam kolejne skomponowane i napisane piosenki ale zachowam się na później.
Może kiedyś nagram film?


 
 
Kupilibyście płytę Lodo?

6 komentarzy:

  1. Suuper xD
    Jeśli płyta będzie już w sklepach, upublikujesz jej piosenki?

    Pozdr.
    Patrycja Verdas ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper xD
    Jeśli płyta będzie już w sklepach, upublikujesz jej piosenki?

    Pozdr.
    Patrycja Verdas ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa kocham ją *.*
    chcę jej płytę ♥
    ona jest cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!!!!!!
    Fajny blog!!!
    Zapraszam do mnie http://violetta-polaco.blogspot.com/
    Uwielbiam Lodo<33333

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra,kocham cię,że przetłumaczyłaś wywiad :) Właśnie,zgadzam się z Patrycją Verdas- żebyś opublikowała piosenki,kiedy wyjdzie płyta :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.