środa, 16 października 2013

Wywiad: Rozmowa z Martiną na temat mody i stylu



Strona bambini.eu opublikowała ostatnio wywiad z Martiną Stoessel na temat mody oraz stylujej oraz jej bohaterki. Wywiad przetłumaczony dla violettadisneypoland. Napiszcie co o tym sądzicie!

"Violetta" jest pełna pasji, muzyki i miłości ale również mody. Martina Stoessel, Lodovica Comello i Alba Rico będą mówic nam o stylu swoich bohaterek, który jest emitowany na kanale Disney Channel. Gdy spotkałam Martinę w Mediolanie jej styl wyglądał już zupełnie inaczej i różnił się od stylu jej bohaterki.
Witaj Martino! Jak można opisac styl głównej bohaterki Violetty?
Styl Violetty jest modny i zabawny. Cieszę się ,że w serialu możemy zobaczyc tak wiele różnych postaci i zestawów.

Co lubisz najbardziej w garderobie swojej postaci?
O.. Mamy wspaniały dział z kostiumami, na prawdę wszystko co robią jest piękne. Szafa ma wiele osobowości i każdy odzwierciedla osobowośc swojego bohatera. Styl mojej postaci jest fantastyczny!

 




Czy ubrania Violetty się zmienią się?

Styl Vilu bardzo się rozwija. Wygląda na dziewczęcy i drogi.

A jak się zmienia?

Cóż, styl bardzo często odzwierciedla sytuację w jakich się znajdujemy. W drugim sezonie ,styl Violetty różni się od tego z jakim sie zapoznaliśmy na początku.

Jesteś fanką mody?

Jestem wielką fanką mody. Lubię się ubierac na różne sposoby i często zmieniam styl, gdy mam inny nastrój. Moda to duża zabawa!


Jak opisałabyś swój styl?
Jeśli chodzi o styl i modę to jestem bardziej oryginalna, a mój ubiór różni się od ubioru Violetty. Osobiście wolę bardziej rokowy styl. Lubię używac koloru i akcesoriów takich jak na przykład frędzle. Styl bohaterki jest zupełnie inny. Szafa Violetty jest romantyczna, elegancka i słodka. Używa dośc naturalnych i bardzej dziewczęcych rzeczy. W rzeczywistości mój styl jest zupełnie inny i bardziej zdecydowany.

A kto jest twoją inspiracją?
Wiesz co, nie mam jakieś swojej ikony stylu. Wolę byc indywidualna i chcę miec niepowtarzalny styl. Nie szukam i nikogo inspiracji. Wybieram to co lubię i to co mi się podoba!


Wywiad tłumaczony przez: Tori
Zdjęcia należą do Disney Channel i nie zostały użyte w wywiadzie.

3 komentarze:

  1. Dla mnie Vilu jest ikoną!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wywiad!! zapraszam do mnie : http://violetta-polaco.blogspot.com/
    Super blog!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.