niedziela, 9 sierpnia 2015

Małe zmiany na blogu [nabór]

Witajcie!

Chciałam poinformować was o małych zmianach zaistniałych na blogu. Jak pewnie widzicie, ostatnio mało działko się na stronce co spowodowało obniżenie się liczby wchodzących. Niestety zostałam sama i mam obecnie strasznie mało czasu. Mam również inną pracę, której się poświęcam i nie zamierzam z niej zrezygnować.
Dużo osób porównuje mnie do innych blogów o tej samej tematyce, niestety jak już zwróciłam uwagę, większość ma większą załogę, więc nie musi przejmować się, że nie doda jakiegoś posta-doda ktoś inny. Ja niestety tak nie mam, więc myślę, że jest to dobre "usprawiedliwienie". (więcej [klik]
Dodam również coś do osób, którym widać, że wakacje nie są potrzebne, bo ciągle "hejtują" moją pracę i piszą jakie ja posty wymyślam. Pisząc z anonima nie pokazujecie, że jesteście odważni. Wszystkie komentarze do teraz usuwałam ale nie chcę marnować sobie czasu i ustawiłam blokadę komentarzy. Od teraz swoje spostrzeżenia itp. zgłaszajcie na asku. Tam BYĆ MOŻE zainteresuję się tym.

Gdyby ktoś był chętny pisaniem postów ze mną możecie napisać na asku lub e-mialu: redakcja-serialVioletta@o2.pl 

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.