wtorek, 27 sierpnia 2013

Artykuł o Violetcie w Świecie Seriali

W ostatnim świecie seriali ukazała się wstawka o powracającym serialu, mianowicie zbliżającej się polskiej premierze 2 sezonu. Wkradło się do niego kilka błędów.
1. Najpierw pojawia się Diego, a dopiero jakiś czas później León i Viola schodzą się.
2. Przedstawione zdjęcie dotyczy kompletnie czego innego, A León o złych intencjach Diego dowiaduje się dopiero w tygodniu odc 41-45
3. Esmeralda nie będzie miała rozbić związku Angie i Germana, ponieważ ten w zasadzie nie zaistnieje. Jej zadaniem będzie uwiedzenie Germana i ożenek z nim.
4. Wiemy, że León będzie chciał odzyskać ukochaną, ale w tej chwili nawet w Argentynie, w ogóle jeszcze nie zaczął, to dopiero premierowe odcinki.
5. Nie wiemy nic o powrocie Tomasa, minęło 45 odcinków i o tym wciąż cicho, jeśli się pojawi to na max 2 odcinki pod koniec. Pablo Espinoza nie podpisywał kontraktu z DisneyChannel na drugi sezon, poniekąd właśnie dlatego, że chciał się odciąć od takich programów jak Violetta. Ponadto, nie odzywają się ani słowem na temat Federico, który odegra ważną rolę w odcinkach 45+.
Domyślam się więc, że to po prostu fantazja redaktorów.


12 komentarzy:

  1. Właśnie też się zastanawiałam skąd niby oni mogą wiedzieć cokolwiek o Tomasie i nie napisali niczego o Federico...
    Mi się wydaje że imię "Marco" się nie odmienia xD Nie powinno być "...pozna Marco"? Jak imię "Xabiani" ładnie wygląda hahaha xD I am psycho-fanka xD
    Xabianistas 4ever <333

    Fajny blog ^^


    Pozdrawiam, Luna *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też właśnie czytałam to w ŚŚ i dziwiło mnie najbardziej, że powiedzieli o powrocie Tomasa, bo właśnie on nie miał wystąpić w II sezonie. Ale najlepsza informacja, że II sezon będzie w Polsce :D Pozdrawiam ileancaribatasie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czy mi się wydaje, czy ty kopiujesz ze strony violettappl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może maja to samo źródło? Poza tym dziewczyny z violettapl nie maja wielu Newsow albo są opóźnione z dodawaniem

      Usuń
    2. Skopiowane PONIEWAŻ OSOBIŚCIE NAPISAŁAM TEN PIERWSZY POST. marne xero, zmienione dosłownie dwa słowa. Marność nad marnościami i wszystko marność

      Usuń
  4. super blog :D +obserwuję
    zapraszam do mnie:
    forever-we-are-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. WSZYSTKO KOPIUJESZ Z VIOLETTAPL !!! OSZUSTKA!!! LEPIEJ USUŃ BLOGA JEŚLI MASZ ZAMIAR DALEJ KOPIOWAĆ, ALBO ZACZNIJ SAMA WYMYŚLAĆ POSTY!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nimi nie rządz wielki anonim sie znalazł. Pokaz mi post od violettapl na którym są zdjęcia z instagrama. No... Pokaz!!!

      Usuń
    2. CÓŻ no więc masz NIE-ANONIMA.Sama napisałam oryginalny post i mam ochotę na wymioty jak widzę xeroblogi.

      Usuń
    3. Ja uważam , ze nie ma co pisać jakiś obelg o dziewczynie. Poza tym Milens to nie jest xeroblog , bo bardzo często maja inne wiadomości np. zdjęcia lub wiadomości szybciejalbo takich , których wy wogole jako violettapl nie piszecie. Myśle , ze nikt nie chce być hejtowany. Więc poprostu nich ta sprawa zostanie zamknięta i po prostu następnym razem podadzą źródło :) ja was bronię bo lubię ;) jesteśmy rodzina Vilovers i trzymamy sie razem!

      Usuń
  6. Zapraszam do mnie http://violetta-superdziewczyna.blogspot.com/
    P.s Masz super bloga!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze że nas poinformowałaś,bo tak to nadal byśmy wierzyli w niektóre bzdety.
    Zgadzam się z tobą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.