czwartek, 8 sierpnia 2013

Martina Stoessel na pierwszysch stronach magazynów i stron!

Mamy dla Was dobrą i złą wiadomośc. Dobra jest taka ,że Martina nie zchodzi z okładek oraz stron internetowych.  Otóż Los Andes napisało ,że Martina była jedną z najgorzej ubranych osób na gali. Oto co napisali:
Na gali było wiele dziwnych spojrzeń na dziewczyny tj. Violetta. Niektóre postanowiły byc bardzo oryginalne i chciały abyśmy oniemieli. Niektórzy nosili bardzo rzadkie stroje.
Skomentowali również to ,że Martina zdobyła 2 nagrody( dla przypomnienia chodzi o najlepszy serial i Objawienie)
Martina (16) była jedną z głównych laureatek ostatniej nocy. Bohaterka Violetty zdobyła 2 nagrody. Jedna za objawienie ,a drugą za najlepszy serial dla dziecie/nastolatków. Aktorka we łzach podziękowała: " Na prawdę bardzo dziękuję, mojemu bratu, mamie oraz tacie, nie mogę w to uwierzyc! Podziękowania należą się również fanom za to ,że zawsze mi towarzyszą" Poza tym Martina miała bardzo krzykliwy i oryginalny wygląd: krótkie szorty, i biały top z czerwonymi rękawkami , a do tego czerwone buty i bardzo kolorowe akcesorie.
Rozdania Martin Fierro 2013

7 komentarzy:

  1. Noo, ale ubiór to ona miała śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba jej strój. Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie i niezwykle oryginalnie. Martina ma dobry gust! Choć mnie osobiście średnio podobają się buty;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się ubrała,a jeszcze piękniej wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze ? Mi się nie podoba jak dla mnie taki... "Dziwny" ale każdy ma inny gust szkoda że ogłosili że miała najgorszy ubiór :/ ale 2 nagrody dostała to co tam będzie się przejmować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z nimi. Nie fajnie się ubrała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mają trochę racji.Pozdrawiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.