sobota, 30 listopada 2013

Eska- Violetta

 ABY ZAGŁOSOWAĆ KLIK

Co to radio Eska:
Największa polska sieć rozgłośnio radiowych. Siedziba mieści się w Warszawie.

Muzyka Violetta:
No cóż jak już zauważaliśmy piosenki z serialu trafiły do serc Polaków, i biją u nas rekordy popularności. Nie dość, że płyta z serialu od tygodni mocno trzyma się na szczycie list sprzedaży OLiS to sama Eska zorganizowała głosowanie na najlepszą z piosenek. Piosenek na liście jest 8 a są nimi:
1. Si Es Por Amor
2. Ser Mejor
3. Te Creo
4. Habla Si Puedes
5. Yo Soy Asi
6. Juntos Somos Mas
7. En Mi Mundo
8. On Beat

Jak na tą chwilę wygrywa  "Si Es Por Amor" [27%] ale zaraz za nim jest "On Beat" [19%] i "Ser Mejor" [18%] Na końcu utrzymuje się z 3% głosów "Juntos Somos Mas".

Mój typ to  "Ser Mejor" a wasz?

2 komentarze:

  1. Ja zagłosowałam na "Yo soy asi" . Szczerze,to wolę "Soy mi mejor momento" , "Nuestro Camino" i "Codigo Amistad", ale że nie było ich ,to zagłosowałam na piosenkę Diego. Muszę przyznać - jest naprawdę fajna. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.