sobota, 30 listopada 2013

Post organizacyjny, Hej jestem Pyk Pyk

Hej jestem nową redaktorką na tym blogu. Mimo wielu problemów z wysłaniem mi zaproszenia na bloga w końcu się udało i tak oto do was piszę :D

Może napisze trochę o sobie:
Jestem Paulina którą od teraz znać będziecie pod nickiem Pyk Pyk. Mieszkam na śląsku i mam 13lat. Chodzę do 1 klasy gimnazjum i uwielbiam j. polski. Nienawidzę matematyki, geografii oraz fizyki a no i tak trochę biologi. Chemia jest mi obojętna, ponieważ i tak zawsze się wyłączam słuchając tego dziadostwa (przepraszam jak kogoś urażam).

Kocham czytać; wilkołaki, wampiry, anioły to mój żywioł (Polecam serie "Akademia wampirów" i "Intruz")!
Moimi ulubionymi rodzajami filmów są komedie i dramaty. 
Oprócz serialu "Violetta" uwielbiam Selene Gomez, Mirande Cosgrove i Demi Lovato:*
"Violetta" to nie jest jedyny serial który oglądam, na mojej liście znajdziecie:
-"Pamiętniki wampirów"
-"Dawno, dawno temu"
-"Nastoletni wilkołak"
-"Współczesna rodzina"
-"Dr. House"
-"Bananowy doktor"
-oraz nadszedł czas na coś polskiego "Szpital"
Z niecierpliwością czekam na adaptację "Akademii wampirów", która pojawi się już w LUTYM!!!

Moją ulubioną potrawą jest spaghetti robione przez moją mame i pizze robioną przez mojego tatę.
Mam brata.
Uwielbiam słuchać muzyki. Pomaga ona mi, się uczyć oraz w tych dobrych jak i złych chwilach.
A teraz coś co bardzo was zdziwi (chyba) gram w simsy mam około  6 dodatków a do moich ulubionych należą "Cztery pory roku" a ostatnio kupiłam sobie "Rajska wyspa".

Mój ulubiony cytat to:
"Kiedy już wszystko zacznie się walić, pamiętaj aby się uśmiechać. Pokaż życiu że tak łatwo się nie poddasz"
oraz
"Optymiści po prostu nie dopuszczają do siebie czarnych myśli. Oni je kolorują, czym? Mają magiczną kredkę jaką jest: uśmiech"


Dlaczego oglądam "Violettę":
Uwielbiam piosenki z serialu oraz samą jego fabułę. Aktorzy stworzyli bardzo fajną atmosferę, którą da się wyczuć podczas oglądania. Serial ten zaczęłam oglądać od drugiego odcinka a wciągną mnie tak mniej więcej od początku.
Moje ulubione postacie to: Fran, German, Nati i oczywiście Ludmiła. Postać Violetty mimo, że jest główna nie wzbudza we mnie jakoś specjalnie silniejszych emocji więc mogę słabo powiedzieć, że jest mi obojętna. Nie lubię Camili, Gregorio oraz Matiasa :D ALE PAMIĘTAJCIE TO SĄ POSTACIE A NIE OSOBY KTÓRE W OWĄ POSTAĆ SIĘ WCIELAJĄ!!!


I to chyba wszystko co chciałam wam o sobie opowiedzieć mam nadzieje, że dotrwaliście do końca i nie zanudziliście się na śmierć.

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.