niedziela, 24 listopada 2013

Mercedes Lambre na okładce Look

Mercedes Lambre pojawiła się na okładce specjalnego wydania magazynu Look. Dziewczyna udzieliła również wywiadu. Magazyn jest w sprzedaży od 21 listopada!


 
Mercedes różni się od postaci ,którą gra w serialu jest naturalna, spokojna, słodka ale również bardzo kobieca. Uważają ,że jest podobna charakterem do Ludmily, jest lekkomyślna i kocha sztukę. Odkryj ją w tym ekskluzywnym wywiadzie na nowo.

Ma 20 lat jest aktorką, tancerką, modelką i piosenkarką , pochodzenia argentyńskiego. Wygląda jak anioł: blond włosy, delikatny i cienki głos ale jak widac w serialu nieźle sobie radzi.


Z Ludmilą mamy trochę wspólnego m.in. pasję do sztuki, obie jesteśmy namiętnie i bardzo lekkomyślne jeśli chodzi o aktorstwo.Ludmi nie myśli za dużo i Merchi też nie. Panna Fierro nosi bardzo egzotyczne stroję i ma negatywne myśli. Ja natomiast jestem bardzo pozytywna.
Jeśli chodzi o ubrania Mercedes , przyznaje się ,że tylko na wyjątkowe okazje siedzi godzinami przed lustrem :)
 
Jeśli mam jakąś wyjątkową okazje, mogę spędzic kilka godzin na robieniu makijażu i ubieraniu się. Ale na codzień ubieram się i wychodzę.
A jak poszło jej na kastingu do serialu?


Na kasting poszłam wraz z moją przyjaciółką. Miałam jej jedynie towarzyszyc, jednak ,gdy czekałyśmy na swoją kolej, postanowiłam ,że również spróbuję. Myślałam ,że moim powołaniem jest bycie profesorem teatru ( tu można tłumaczyc to jako nauczyciel) i kiedy dowiedziałam się ,że jednak to nie jest to, nie wierzyłam. Gdy dostałam się musiałam przejśc, przez wiele szkoleń. To było bardzo ciężkie.- wyznaje.
 
Bycie popularnym to konsekwencja pracy jako aktora, a nie rzecz ,którą się pożąda. Wiele ludzi mnie lubi ,bo jestem sławna, cieszę się z tego.
 

Okazuję sie ,że wiele fanów nie uważa Merchi za odzwierciedlenie Ludmily. Często proszą ją nawet o rady i pomoc.


Sława to nie tylko uznanie, lecz również doświadczenie zawodowe. Uwielbiam ,dostawac od fanów listy, choc szkoda ,że nie mogę odpowiedziec na wszystkie. Lubię ,jak piszą o swoim życiu, proszą o radę czy pomoc. Czuję ,że na prawdę mnie lubią.

Bardzo dziękuję koleżance ,która poświęciła się tłumacząc ten wywiad. Przepraszamy za jakiekolwiek błędy. 

1 komentarz:

  1. Nowy post na blogu http://magdalenatul.blog.pl. Zapraszam : )
    Ps.
    Mercedes ślicznie wygląda na okładce magazynu "Look".

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.