sobota, 30 listopada 2013

Kraina Lodu: Nowa gra
























Pojawiła się właśnie gra stworzona na podstawie filmu "Kraina lodu"->"mroźny upadek Olafa". Pewnie osoby będące wczoraj lub dzisiaj w kinie na filmie mogą z pewnością stwierdzić, że Olaf jest odrobinę głupkowaty oraz ciapowaty. A Ci co jeszcze filmu nie obejrzeli w zwiastunie na pewno zobaczyli, że Olaf gubi różne części swojego ciała, tu głowa mu odpada, tu widzimy, że nie ma nosa albo "rąk".
Jakie jest zadanie w grze:
Kojarzycie grę Icy Tower to nasze zadnie jest bardzo podobne, lewymi i prawymi strzałkami poruszamy się Olafem. Musimy zebrać części ciała Olafa (kiedy ja grałam były to "guziki", głowa i nos) ale zadanie jest utrudnione przez spadające kule lodowe. Kiedy wejdziemy na poroża Sven'a natychmiast podskoczymy do góry.
"Mroźny upadek Olafa" jest dostępny również na tableta w Polskiej wersji językowej.
Gra do łatwych nie należy ale i tak jest fajna :D

 
 Filmu jeszcze nie oglądałam, ale muszę powiedzieć, że Olaf jest moją ulubioną postacią, kocham takich głupowatych bohaterów. A jaka jest wasza ulubiona postać z filmu? Z niecierpliwością czekam na wasze komentarze O_o


3 komentarze:

  1. Ja się wybieram na film we czwartek;) Myślę, że jest świetny, bo w zwiastunie Olaf był najj :D Normalnie śmiałam się przez pół godziny z tego jego nosa-marchewki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z olafa śmiałam się 2 godziny z tego jak wbiegł do pałacu

      Usuń
  2. ja lubie olafa bo rzyje i jest bałwanem lubie tez anne i else

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.