piątek, 24 stycznia 2014

Dział Style: Francesca

Dziś pod lupę biorę Francescę, gdyż właśnie ją podsunęliście mi w poprzednim poście o stylu Naty.[klik]
Ponieważ w sklepach nie ma jeszcze typowo wiosennych rzeczy, postanowiłam wam pokazac pomysł na włosy w stylu Fran :) Mam nadzieję, że post wam się spodoba!


Czytaj dalej ---->


Francesca uwielbia różnego rodzaju kokardy i opaski. Oto kilka pomysłów, które możecie kupic w sklepach w prawie całej Polsce! Ja już się zaopatrzyłam w kilka opasek ;)

 Blue Bandana Style Bow Headband  Large Denim Floral Bow Hair Clip

Denim Floral Wired Bow Headband Skinny Floral Bow Headband
zdjęcie  
Polka Dot Bow Headband  Large Polka Dot Bow Hair Clip  
Ceny ( od lewej) *
Clarie's - 17,90 zł
Clarie's - ok. 23 zł
Clarie's - 14,50 zł
Clarie's - 23, 93 zł
Clarie's - 13,50 zł
Clarie's - 14, 50 zł
Clarie's - 14, 95 zł

* jak zauważyłam niektóre sklepy podwyższają ceny do np. 1 zł/ 2 zł, więc przepraszam jeśli w jakimś mieście znajdziecie te dodatki za mniej/więcej. 

Mam nadzieję, że skorzystacie z postu, przepraszam, że tak długo na niego czekaliście. Obecuję następny napisac szybciej. 

Czekam na wasze komentarze/opinie co do postu. Bardzo proszę napisac w komentarzu kogo byście chcieli, a jeśli macie ochotę dodac zdjęcie na, którym mam się wzorowac to podajcie go w mailu: redakcja-serialVioletta@o2.plNie gryzę, a chętnie wam pomogę :) / Tori



5 komentarzy:

  1. Śliczne opaski, ale według mnie troszkę drogie.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaktualizuj zakładki (bohaterowie) itp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, Paula piszę o Angie, a ja dziś się biorę za kolejną osobę :)

      Usuń
    2. Ale chodzi o bohaterów a nie o bohaterki

      Usuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.