czwartek, 30 stycznia 2014

Instagram: Martina Stoessel, Jorge Blanco, Pablo Espinosa, Lodovica Comello, Candelaria Molfese, Facundo Gambande, Alba Rico, Clara Alonso, Jerry Velazquez, Ruggero Pasquarelli, Xabiani Ponce de Leon, Samuel Nascimento, Valentina Frione

Dawno nie dodawałam fotek, więc jest ich bardzo dużo. Mam dla was 64 zdjęcia, więc zapraszam do oglądania:




Oto filmiki dodane przez Jorge: (KLIK) (KLIK) (KLIK)
Oto filmiki dodane przez Lodo: (KLIK) (KLIK)
Oto filmiki dodane przez Facundo: (KLIK) (KLIK)
Oto filmik dodany przez Ruggero: (KLIK)
Oto filmik dodany przez Samuela: (KLIK)

Jak Wam się podobają zdjęcia i filmiki?

6 komentarzy:

  1. Fajne zdiencia :-)
    Mam do cb prosbe ;-)
    Mogla bys przetlumaczyc mi ten fragment gdy Ludmila i Federica byli zamknieci w studiu nagraniowym czy czym ( w niebieskiej sali )
    Prosze przetlumacz mi too <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same szukamy tłumacza :(

      Usuń
    2. wpiszten frangment w google tłumacz

      Usuń
  2. najlepsze filmiki są od Ruggero i Jorga<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, oni zawsze dodają świetne filmiki <3

      Usuń
  3. Świetne, a Ruggero to taki przystojniak ♥ Lodo też ma fajne zdjęcia, w ogóle wszyscy <3 A Xabi jakie włosy ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.