wtorek, 14 stycznia 2014

Nasza Polonia znów górą! [Aktualizacja]

Kto by się spodziewał, że nasz mały kraj stanie się jednym z najbardziej rozpoznawalnych krajów w świecie obsady. Nasz kraj mało tego, że jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych ale i również fanowskich krajów!
Nasza mała Polonia znów górą! o co chodzi z tym tytułem? Lodovica Comello czyli serialowa Fran znów organizuje niespodziankę tym razem dla POLSKICH v-lovers!


PL: Polskaaaa! Mam dla was niespodziankę 🙈❤️

O co chodzi?
Może to, że płyta naszej Lodo pojawi się w Polsce? Albo...no nie wiem sami wymyślcie co mogła wymyślić Comello!
A najważniejsze co możecie zrobić to SPAMOWAĆ!
Twitter Lodovicy

Lodovice! Polonia te ama! Gracias por todo!
Pl: Lodovico! Polska Cie kocha! Dziękujemy za wszystko!


 Aktualizacja

Lodovica dodała nowy wpis na Facebooku [nie zabrakło naszego "cześć"]:
PL: Polsko, bądźcie czujni! Jutro o 3 po południu [15:00] miłą niespodzianka dla was! cześć!!


 Jestem bardzo ciekawa co zrobi Lodo. A wy? Nie zapomnijcie jej spamować i pisać w komentarzach pomysły na to co może zrobić :D 

1 komentarz:

  1. OMG !! ;D ;D ;D Jestem taka szczęśliwa ! Polska znowuuuu górąąąą!! ♥ Yeahh !! A co do niespodzianki to nie wiem, ale nawet jakiś długopis z Lodo mnie ucieszy xD Dobra,wariuję więc idę. Czekam na więcej info !! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.