czwartek, 2 stycznia 2014

Martina Stoessel żegna rok 2013 [Aktualizacja]

Niestety ale ja nie mogłam obejrzeć tego show, ale nie z powodu braku tego programu. Najzwyczajniej na świecie nie mogłam, ponieważ musiałam zajmować się młodszą koleżanką.

Całe show było na żywo już trzeci raz! Miało ono miejsce w miejscowości Courmayeur we Włoszech, a prowadził go Carlo Conti.
Martina na scenie pojawiła się O 21:01 "zaśpiewała", ponieważ jak można było zauważyć i usłyszeć z playbacku piosnkę z serialu "Hoy Samos Mas" oraz "Como Quieres". Przy śpiewaniu tych piosenkę ubrana była w fioletową krótką sukienkę.
Zdjęcia i nagranie piosenek "Hoy Samos Mas" oraz "Como Quieres":



Później Tini zaśpiewała moją ulubioną piosenkę z serialu czyli Ser Mejor a po niej Libre Soy. Martina zmieniła fioletową krótką sukienkę na długą biało.
Nie przedłużając zdjęcia i nagranie (NIE Z PALYBECKA): 



Na końcu nasza serialowa Violetta zaśpiewała włsoką wersie piosenkę En Mi Mundo czyli Nel Mio Mondo. Ubrana była w różową sukienkę.
Zdjęcia i nagranie (Tu nie mam 100% pewności co do playbacku ale wydaje mi się, że nie śpiewała tego sama):
 

Tini o godz. 24:00 była ze swoją rodziną oraz chłopakiem.

A wy jak spędziliście sylwestra?


1 komentarz:

  1. Świetny post, ja niestety ale tylko siedziałam w domu. -_- Same nudy.

    Zapraszam do mnie: http://lion-templates.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.