sobota, 7 czerwca 2014

Nowy filmik Candelarii Molfese!

Cande dodała na swój kanał na YouTube już 6 filmik (vlog). Tym razem nosi on tytuł "Pelos Locos", czyli "Zwariowane włosy". Angielskie napisy są niestety tylko do 2:00, więc do tego momentu przetłumaczyłam. Nie znam na tyle hiszpańskiego, aby przetłumaczyć kontynuację. Bardzo mi przykro. Zapraszam do obejrzenia filmiku oraz przeczytania tłumaczenia:


PL: Witam wszystkich! Witam na moim kanale ponownie. Chcę porozmawiać o tym, co robię, kiedy budzę się i widzę moje włosy pomieszane i muszę wyjść. Więc pomyślałam o powiedzeniu Wam moich porad i sekretów, co robię, gdy nie wiem, co robić. Oto kilka opcji, dowiedz się, która z nich tobie pasuje.
Dziękuję Wam za bycie tu. Nasze włosy są zawsze narażone na ciepło i wszystkie te gadżety... Dlatego mam ten olej, który trzeba pryskać na ręce i stosować na całych włosach. Pachnie zachwycająco. Ok, jesteście gotowi na dzisiejszą pierwszą fryzurę?
Mam te opaski na włosy, które są bardzo przydatne.
Do tego jednego, musimy zrobić środkową część fryzury, a następnie umieścić to na głowie w stylu hippie. Nie możecie sobie wyobrazić, jak bardzo to pasuje do mojego wyglądu dzisiaj. Następnie można skręcić włosy tak. Zrobione, to moja pierwsza opcja.
Druga opcja. Ta opaska, którą kocham, popatrzcie na nią! Mam jakby małe lwy na niej. Piękna!
Będziemy korzystać z tej opaski w ten sposób: 
Włosy za ramiona. I po prostu podnieś ją do góry na głowę. Potrząśnij włosami, aby otrzymać dziki wygląd. Teraz mamy na głowie coś innego i dekoracyjnego! Podoba ci się?
Teraz mamy zamiar zrobić naprawdę modny warkocz na dzień, na wyjście. Lubię boczne warkocze.
Dzielimy włosy na trzy części. (tutaj napisy się kończą)


Zrobicie sobie jakąś fryzurę Cande?

1 komentarz:

  1. Uwielbiam jej filmiki są świetne. Zapraszam: http://more--than--fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.