środa, 4 czerwca 2014

POZNAJCIE SARAH! - wywiad

Serial komediowy Disney Channel, „To nie ja”, opowiada historię bliźniaków – Lindy i Logana Watsonów oraz ich trzech przyjaciół: Jasminy, Garretta i Delii. Rozpoczynający naukę w liceum nastolatkowie przeżywają wspólnie wiele zakręconych i przezabawnych przygód.
W serialu komediowym „To nie ja” Sarah Gilman gra uroczą i ekscentryczną Delię, która zawsze jest gotowa na przeżycie najdzikszej przygody ze swoimi czterema najlepszymi przyjaciółmi.  
 Gilman zaczęła swą aktorską karierę w teatrze, grając główne role w musicalach takich jak np. „Narnia”, „You're A Good Man, Charlie Brown” i „Alice”. Jej debiut filmowy to rola Margaret w filmie krótkometrażowym „Hold For Laughs”, który zdobył nagrodę w 2011 roku, a był reżyserowany przez Amy French w ramach AFI Directing Workshop for Women.
Jej dorobek telewizyjny obejmuje udział w wielu ogólnokrajowych reklamach telewizyjnych oraz gościnne role w serialach komediowych np. „Up All Night”, „Marvin Marvin” i powracająca rola w serialu “Ostatni prawdziwy mężczyzna”.
Obecnie kończąca liceum Gilman jest wyróżniającą się uczennicą, a niedawno zdobyła również nagrodę Advanced Placement Scholar. Jest także wszechstronną atletką i uprawia w szkole wiele sportów, m.in: siatkówkę, wodne polo, koszykówkę, softball oraz piłkę nożną. Jej dużym osiągnięciem było również ukończenie wyczerpującego treningu do drużyny Boys Junior Varsity Football, do której w konsekwencji się dostała.
Urodzona w Kalifornii Gilman obecnie mieszka w Los Angeles wraz z rodzicami, siostrą (kiedy ta ma wolne w collage’u), dwoma mopsami, czterema kotami, dwoma żółwiami i papużką.
W rozwinięciu możecie przeczytać krótki wywiad z Sarah!



Co cię rozbawia, Sarah?
Różne dziwne rzeczy wywołują mój śmiech. Widzieliście na YouTubie film z kotem przebranym za rekina, który podąża za kaczką? Nie ma w nim żadnego sensu, ale jest wyjątkowo śmieszny. Zawsze się śmieję, kiedy to oglądam.
 
Kto jest twoim komediowym idolem?
Steve Carell to mój komediowy idol. Uważam go za supermana śmiechu. Może zrobić cokolwiek, a zawsze wywoła uśmiech na mojej twarzy. Lubię go, bo wygląda na naprawdę fantastyczną osobę. Uwielbiam Steve’a Carella!

Jakie jest twoje najzabawniejsze wspomnienie z planu serialu „To nie ja”?
Pewnego dnia graliśmy w mojej garderobie w grę „Heads Up”. Polega ona na opisywaniu czegoś lub kogoś. Austin naprawdę kiepsko sobie w niej radzi. Uwielbiam go, ale jest tak słaby, że aż nieziemsko śmieszny. Próbował opisać bankomat słowami: „pik, pik, pik… Pieniądze przez wiele dni”. Czy naprawdę tak byście opisali bankomat? To było tak oderwane od rzeczywistości, że śmiałam się z tego przez kilka dni.

Kiedy się ostatnio śmiałaś?
Jakieś 5 minut temu! Austin próbował naprawić mi drzwi i potem powiedział mi, że jest drwalem. To było tak absurdalne, że aż mnie ubawiło.

Jaki jest twój ulubiony kawał?
Ślimak przychodzi do dilera samochodowego. Wskazuje na jeden samochód i mówi: „Podoba mi się ten, ale czy może Pan namalować duże Ś na dachu?”. Mężczyzna odpowiada: „To dziwne. Dlaczego miałbym malować Ś na twoim aucie?”. Ślimak mu na to: „Gdy będę przejeżdżał, chcę, aby ludzie mówili – <Ś ni ma>>”. Ślimak, rozumiecie?

PREMIERA PIERWSZEGO SEZONU 14 CZERWCA O 10:00 
W DISNEY CHANNEL

1 komentarz:

  1. Hah ha wajne ten kawał. zapraszam do mnie. http://serialviolettadisney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.