sobota, 14 czerwca 2014

Witam !!!

Cześć!!

Jestem zwariowaną 15-latką, która ma różne pomysły , mam aska, skypa i gg. Jestem Pati urodziłam się w Londynie, a od około roku mieszkam w Polsce. Będę współtwórcą tego bloga za co bardzo dziękuje mojej koleżance i mam nadzieje ze będziecie komentować moje posty i będziecie z nich zadowoleni.
INTERESUJE SIĘ:  
- Modą 
- Muzyką (gram na pianinie i gitarze oraz śpiewam)
- Uwielbiam tańczyć 

JESTEM :
-zwariowana
-belieber
-v-lover
-jorgista
-kwiatonator

TO JA :

"Urodziłeś się po to żeby być prawdziwym, nie idealnym " - Lodovica Comello


Mój ask: http://ask.fm/lodouniwerso
Mój e-mail: patrycja5005233@gmail.com

Na dobry początek śliczne zdjęcie Leonetty :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.