sobota, 25 kwietnia 2015

Powrót violettadisneypoland.blogspot.com


Witam wszystkich na ponownym otwarciu violettadisneypoland.blogspot.com! Po kilkudniowej przerwie wracamy z zupełnie nowym szablonem, który wykonała oczywiście nasza kochana Indili D. Z tej strony Tori, chciałabym przeprosić każdego za to, że strona nie pojawiła się wczoraj, natomiast byłam bardzo zajęta. Myślę, że oficjalnie mogę powiedzieć, że od dziś na blogu będą pojawiać się posty tylko ode mnie, gdyż Paula zrezygnowała z pisania (a przynajmniej tak mi się wydaje). Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni z mojej pracy i będziecie tu wpadać jeszcze częściej niż zazwyczaj :)

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt na e-mail: redakcja-serialVioletta@o2.pl. Gdyby ktoś chciałby pisać razem ze mną na stronie to również może napisać na w/w adres. To tyle z mojej strony. Zapraszam do napisania opinii o wyglądzie w komentarzu!

3 komentarze:

  1. Dlaczego na blogu na którego podałaś link pod nazwą autora szablonu jest ktoś inny? :)
    Wygląd bardzo mi się podoba jest śliiiiiiczny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co za różnica czy jest ktoś inny czy nie? Pewnie to zwykła pomyłka a ludzie zaraz się czepiają.

      Usuń
    2. Popieram ważne, że nowy szablon jest ładny, a nie to kto go wykonał ;)

      Usuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.