czwartek, 30 kwietnia 2015

Poznaj Candelarię Molfese

Candelaria Molfese to jedna z osób z "Violetta", która podczas tych trzech sezonów zmieniła się chyba najbardziej. Dokładnie 20 kwietnia postanowiła zrobić prezent swoim fanom czyli Candelovers i przez całą godzinę odpowiadała na ich pytania na facebooku. Pytania, które padały były naprawdę bardzo różne, więc zapraszam do rozwinięcia!



1. Jesteś fanką Duo Dinamico? Hahaha
Wielką! Spodobał mi się jeden ale shhhh nikomu nie mówcie.
2. Jaki rodzaj muzyki słuchasz?
Pop
3. Lody vs. Czekolada?
Uuu... jakie ciężkie pytanie... W jeden dzień lody, w inny czekolada... Myślę, że obydwa.
4. Czy twoja rodzina popiera wszystko co robisz?
Tak, na szczęście bardzo mnie popiera!!! Oraz towarzyszy mi we wszystkim.
5. Jak dogadujesz się z Albą?
NIESAMOWICIE!!!
6. Jaka jest twoja ulubiona pora (roku)?
Wiosna ;)

7. Jesteś beksą? ( Dużo płaczesz?)
Jestem bardzo wrażliwa.
8.Który filmjest twoim ulubionym i jakie słowo cię opisuje?
Diaro De una pasion /UŚMIECH
9. Co lubisz w sobie?
Jestem wesoła!
10. Jak sądzisz, jakie byłoby twoje życie, gdybyś nie była w załodze "Violetta"?
Dziwne, są moją rodziną!
11.Lubisz Francję?
Baardzo.

12. Masz jakieś wspomnienie z serialu, które zostanie ci na zawsze?
Pierwszy videoklip, który nagrywaliśmy, była to piosenka "Juntos Somos Mas". Mam go w swoim sercu!
13.Jakiś niezapomniany moment?
Wiele! Kiedy urodził się Benja i rozpoczęcie trasy ViolettaLive. Dużo emocji!
14.Mogę użyć twojego szampony? Hahaha Kocham cię! ~ Ruggero
Ani się waż dotykać mojego szamponu !!! Ja też cię kocham! Ale z szamponem nieeeee....
15.Twoje ulubione danie?
Placki ziemniaczane
16.Od 1 do 10 jak bardzo lubisz gotować?
10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
17.Lubisz Codobę
Bardzooo! Mój najlepszy przyjaciel pochodzi z Cordoby! FACU!

18. Przyjedziesz do Cadiz?
Byłam i uwielbiam!!! Przepiękna plaża.... Mam nadzieję, że niedługo (tam) wrócę.
19. Co myślisz o One Direction?
Bardzo dobrzy!! Bez Zayn'a wszystko nie tak.
20. Jak zaczynasz swój dzień?
Najważniejsze to zjedzenie śniadania! Już się nauczyłam, że śniadanie wyrabia mistrzów :)
21. KOT CZY PIES? CO NAJBARDZIEJ LUBISZ W SWOICH FANACH? JESTEŚ PRAWO- CZY LEWORĘCZNA? JAKI BYŁ POWÓD, ŻE ZACZĘŁAŚ WSZYSTKO Z RUGGERO? CHCIAŁABYŚ, ŻEBY TWOJA KARIERA BYŁA WIĘKSZA? ULUBIONY ARTYSTA? OKREŚLONE SŁOWO. DLACZEGO?
Pies / Miłość którą mi dają/ Michael Jackson
22. Lubisz swój zawód?
Uwielbiam!!!! Ale myślę, że gdybym nie była aktorką, uprawiałabym sport.
23. Kogo kochasz najbardziej na świecie?
Mojego siostrzeńca benja :D
24.Cześć Cande. Teraz, kiedy jesteś z Ruggero, może nauczysz się włoskiego?
POPIERAM! Chao bela!
25. Cześć Cande! Chciałabyś napisać książkę?
Mmmmmm i ludzie mówią, że bardzo szybko dam Wam niespodziankę!
 
26. Kto jest według ciebie najsłodszy z obsady?
Ruggero oczywiście!
27.Co kochasz najbardziej: śpiewać, tańczyć czy grać?
Mmmm trudne... śpiewać
28. jakie było 5 najważniejszych momentów w twoim życiu? Dlaczego?
Najlepszy moment był wtedy, kiedy urodził się Bejno. I kiedy byłam na castinu Violetty, nie wiedzialam, ze będę sławna potem ale pytajcie mnie dlaczego wiedziałam, że pójdę i zostanę!!
29. Ja i moja siostra uwielbiamy twoje włosy! Co robisz, że są tak perfekcyjne?
Bardzo się nimi opiekuję i ścinam co miesiąc. Aa i nie pożyczam szmponu!
30. Jakbyś mogła ubrać jedno pamiątkowe ubranie Cami. Które?
Opaska, którą nosi Cami! uwielbiam ją!
 
31. Jakie są twoje plany po międzynarodowej trasie?
Kontynuować moje nagrania... mam nadzieję, że wszyscy sa ich fanami!!! [KLIK] i płyta!!!
32. Twój ulubiony smak lodów?
Karmelowe!
33. Jak Ruggero poprosił abyś była jego dziewczyną?
Ja go poprosiłam
34.Zostałabyś przyjaciółką twojej fanatyczki?
Oczywiście!
35.TO NIE JEST PYTANIE ALE CHCIAŁABYM CI POWIEDZIEĆ, ŻE DZISIAJ PRAWIE ZEMDLAŁAM CZUŁAM SIĘ BARDZO ŹLE, ALE NA SZCZĘŚCIE ZOBACZYŁAM TWOJE ZDJĘCIE NA MOJEJ ŚCIANIE I DAŁO MI SIŁĘ ŻEBY KONTYNUOWAĆ I NIE ZEMDLEĆ, KOCHAM CIĘ CANDE JESTEŚ MOIM ŻYCIEM I NIE WYOBRAŻAM GO SOBIE BEZ CIEBIE
Nie bądź smutna! Życie jest piekne!! Ślę ci dużo buziaków !!!!!
36. Jaka jest piosenka którą najczęściej słuchasz?
Każda Dexlera! Uwielbiam!
37.Lubisz Portugalię?
Fascynuje mnie! Zobacz moje video z Lizbony i zobaczysz, że nie kłamię Mam nadzieję, że szybko tam wrócę.
38.Jaka jest najbardziej romantyczna rzecz, którą Ruggero zrobił dla ciebie?
Raz powiedział mi, że jest w Włoszech i, że nie może przyjechać na ważne dla mnie wydarzenie przez zobowiązania w pracy I wiecie co? Zrobił niespodziankę i się pojawił!!! Nie jest cudowny?
39.Cande odwiedzisz Costa Ricę?
Chciałabym!!! Mam nadzieję, że przyjadę bardzo szybko.


40. Lubisz swoje imię? Jeśli nie to na jakie chciałabyś zmienić?
Lubię... ale jakbym mogła zmienić wybrałabym Alegra.. Alegra Molfese?
41. Co robisz w weekend? I w dni powszechne?
Generalnie teraz w weekendy i dni powszednie mam show! ale jeśli jest dzień wolny, jestem z przyjaciółkami, chłopakiem i rodziną... i przede wszystkim śpię tyle ile mogę!
42. polubiłaś Polskę?
Uwielbiam Polskę!!! Dziękuję za wszystko!! mam nadzieję, że wrócimy szybko!!
43. Ile video już nagrałaś?
Duuużoooo... I teraz będzie więcej! Gotowi?
45. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Żółty, a później różowy!
46.Chciałabyś być jakąś inną postacią z "Violetta"?
Kocham postać Cami ale jeśli mam wybrać inną byłabym Ludmiłą!
47. Kochasz swoich fanów?
Uweeelbiam! Oni robią to wszystko!!!! Geniusze życia!!!!!
48. Ciasto vs. brokuły?
Serio pytacie? Ciasto karmelowe najlepsze!

49. Co pokochałaś w Ruggero?
Że jest przystojniakiem!!I że jest dobrą osobą przede wszystkim
50. Kiedy wchodzisz na scenę, co czujesz?
Tysiące rzeczy! Szczęście, nerwy, adrenalina, parność
51. Molfesistas jesteśmy najlepsze, nie?
Najlepsze na świecie! Kocham Was!
52. Gdzie po raz pierwszy podróżowałaś? Kiedy?
Do Meksyku aby poznać dom mojego ojca
53. Która scena była najtrudniejsza do sfilmowania?
Które były na zewnątrz, i było w przybliżeniu 4 stopnie! Jak zimnooooo...
54. 3 słowa opisujące trasę?
Zabawa, miłość fanów, cudowne miasta!!!!
55.Kiedy ślub?
Jeszcze trochę!!! Już was zawiadamiam!!! hahahah
56. Bardzo tęsknisz za Lodo?
Baaardzoo Ale nawet ocean nas nie rozdzieli! agvd na zawsze!
57.Medytujesz?
Dużo!

58. Jak bardzo chciałaś dołączyć do obsady?
Bardzooo
59. Co sądzisz o miłości na odległość?
Skomplikowane...ale oczywiście warto spróbować.
60. Kiedy solowy album?
Mam nadzieję, że niedługo!
61. Jesteś zazdrosna o Ruggero?
Taaaaaakkk! Baaardzoo!! Tak więc uwaga wszyscy hahahahhahahahah
62. Lubisz Neapol? Chcesz tu wrócić?
Bardzo! Niech żyje pizza!
63.CHCIAŁABYŚ ZROBIĆ TRASĘ PO LATINOAMERYCE JAKO SOLISTA?
TAK, oczywiście! chciałabym być solistą!!! i przede wszystkim przemierzyć Latino Amerykę
64. W JAKIM WIEKU ODKRYŁAŚ, ŻE TWOIM POWOŁANIEM JEST ŚPIEW I GRA?
Byłam dziewczynką!!! Naśladowałam moją siostrę!! Kiedy mama to zobaczyła uświadomiła sobie, że mam talent i kazała mi się uczyć!
65. Co najbardziej podobało ci się w Violetcie?
Poznałam tylu ludzi! prawdziwi przyjaciele!
67. Twój chłopak jest przystojny!
Co nie? Bardzo przystojny!
68. JAK MYŚLISZ KIM BYŁABYŚ W TWOIM INNYCH ŻYCIU? (ZWIERZĘ)
Lwem!
69. Czasem myslisz o studiowaniu gastronomii czy cukiernictwie?
Tak myślę o tym, zrobiłabym to! Cukiernictwo na pewno!
70. JAKA JEST TWOJA RELACJA Z TWOIMI SIOSTRAMI?
Moja relacja z nimi jest genialna!! Kocham je bardzo! I uwielbiam dzielić mój czas z nimi
71. Jesteś bardzo dobrą przyjaciółką z Lodo?
Bardzo bardzo bardzo bardzooooooo
72. Jeśli są w życiu rzeczy, które spełniają trzy życzenia, które chciałabyś i dlaczego?
Żyć z tym co kocham!

1 komentarz:

  1. Genialny post! A tak w ogóle jeżeli mi pozwolisz to zapraszam na mojego bloga, w prawdzie nie jest on o Violecie ale są różne ciekawe posty o mnie, o mnie i o plastycznych rzeczach, zapraszam! witajciewmoimswieciepl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.