niedziela, 20 lipca 2014

"Gira Mi Cancion" - płyta!

W internecie możemy posłuchać już całej płyty, o której pisałam tutaj: (KLIK). Wyjaśniło się kto śpiewa poszczególne piosenki :) Muszę przyznać, że po tytułach niektórych piosenek myślałam, że będę wykonywane przez inne osoby. Moim zdaniem piosenki są świetne i wpadają w ucho. Wskazują na sezon pełen emocji. Teraz jeszcze bardziej nie mogę się doczekać Violetta 3. Zapraszam do rozwinięcia posta! :)



En Gira - W Trasie (cała obsada)


Amor en el Aire - Miłość w Powietrzu (Leon)


Supercreativa - Superkreatywna (Violetta)


Encender Nuestra Luz - Rozpalić Nasze Światło (zespół dziewczyn)


Ser Quien Soy - Być Kim Jestem (Diego)


Quiero - Chcę/Kocham (Ludmila)


Rescata Mi Corazon - Ratuj Moje Serce (Federico)


Aprendi A Decir Adios - Nauczyłam się Powiedzieć Żegnaj (Francesca)


Descubri - Odkryłam (Violetta)


Queen of the Dance Floor - Królowa Parkietu (zespół chłopaków)


Underneath It All - Pod Tym Wszystkim (Violetta)


A Mi Lado - Przy Moim Boku (zespół dziewczyn)


Friends 'Till The End - Przyjaciele do końca (cała obsada)


Jak Wam się podobają piosenki? Która najbardziej?

2 komentarze:

  1. Patrzcie co znalazłam :D
    https://www.youtube.com/watch?v=3iprM6_5004

    OdpowiedzUsuń
  2. serdecznie cię zapraszam na mojego drugiego bloga
    http://leonetta-te-quiero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.