wtorek, 8 lipca 2014

Violetta 3: Ścieżka dźwiękowa!

Disney LA zapowiedział premierę nowego krążka, promującego 3 sezon na 18 lipca 2014. Niestety na razie nie wiemy kiedy pojawi się ona w Polsce. Poprzednie egzemplarze sprzedały się 800.000 sztukach w Ameryce Łacińskiej i 2 milionach na całym świecie. Trzeci sezon będzie już ostatnim, więc zapewne wymagania wobec płyty są bardzo wysokie. Jednak piosenka promująca Violetta 3  (KLIK)  jest bardzo dobra i wpada w ucho. Nosi tytuł "En Gira", czyli w trasie. W tej tematyce będzie większość płyty, gdyż trzeci sezon będzie się skupiał na rozwoju karier naszych bohaterów i ogromnej trasie koncertowej. Przejdźmy do tytułu płyty "Gira Mi Cancion", czyli "Trasa Moją Piosenką". W rozwinięciu możecie zobaczyć zawartość krążka. Oto okładka płyty:


Na płycie znajdziemy piosenki po hiszpańsku, jak i po angielsku. Będą ona związana głównie z tematyką trasy oraz miłości, która może przechodzić kryzys przez rozwijającą się karierę. Pojawi się na krążku między innymi piosenka "Underneath It All" w wykonaniu serialowej Violetty, o której mówiła w wywiadzie dla Seventeen (KLIK). Można się również domyślić, że "Supercreativa" i "Queen of the Dance Floor" będą napisane przez Ludmilę, czyli naszą "supernovę".

Na liście znajdziemy 13 utworów:
1. En Gira - W Trasie
2. Amor en el Aire - Miłość w Powietrzu
3. Supercreativa - Superkreatywna
4. Encender Nuestra Luz - Rozpalić Nasze Światło
5. Ser Quien Soy - Być Kim Jestem
6. Quiero - Chcę
7. Rescata Mi Corazon - Ratuj Moje Serce
8. Aprendi A Decir Adios - Nauczyłam się Powiedzieć Żegnaj
9. Descubri - Odkryłam/łem
10. Queen of the Dance Floor - Królowa Parkietu
11. Underneath It All - Pod Tym Wszystkim
12. A Mi Lado - Przy Moim Boku
13. Friends 'Till The End - Przyjaciele do końca

Jak Wam się podoba okładka? Co myślicie o płycie? Kupicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.