środa, 21 maja 2014

Candelaria Molfese - nowy filmik na kanale na YouTube!

Cande dodała już trzeci filmik na swój kanał na YouTube. Nosi on tytuł "Mi Budín de Limón", czyli "Mój cytrynowy pudding". Oto filmik i tłumaczenie: 


PL: Och ! Hej ! Witajcie w domu ! Dziś mam zamiar upiec pyszny cytrynowy pudding . Ludzie mówią, że jestem w tym dobra... Po pierwsze, i najważniejsze : Zwiąż włosy! Czy wyglądam w porządku? Ten szalik jest bardzo ładny, ale myślę, że się zabarwi i nie chcę tego. Po drugie: Będziemy nosić piękny fartuch. Mistrzowski! Kocham go , kocham go! I po trzecie: Umyj ręce! Gotowi na pyszny cytrynowy pudding! Cytrynowy pudding! Cytrynowy pudding! Przejdźmy do składników. Nie mam nic! Mieszkanie samemu jest naprawdę ciężkie! Mamo! Ok, do sklepu! Masz wszystkie rzeczy? Tak, tu jest wszystko. Sorry, było dużo ludzi! Zostaw bilet i przebierz się tam. Bilet i przebrać, bilet i przebrać... Oto składniki : 50 g masła, jedna szklanka cukru, dwa jajka, jedna szklanka mleka, dwie szklanki mąki, pół szklanki cukru pudru. I najważniejsze... cytryny!Przygotowanie: masło, cukier, jajka, mleko, ubijanie, tarta cytryna, ubijanie, mąka, ubijanie. 30 minut w piekarniku. Cande ! Cande ! Co ty tam robisz? Niestety, pachnie jakby coś się paliło. Pudding!Teraz mamy zamiar wlać lukier. Nie powiedziałaś mi, jak zrobić lukier! To jest mój pudding! Teraz zostaw swój komentarz i poinformuj mnie, w jaki sposób zrobiłeś go na moim kanale YouTube.

Zrobicie cytrynowy pudding?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.