czwartek, 29 maja 2014

Nowy filmik Candelarii Molfese!

Cande wczoraj na swój kanał na YouTube dodała kolejny, piąty już filmik. Nosi on tytuł: "LA CARTERA DE CANDE", czyli "TECZKA CANDE". Oto tłumaczenie:


PL: Witam wszystkich! Tak, witam ponownie. Wiem, że wielu z was prosi o czas. Chcecie wiedzieć! Chwila, co noszę w torebce. Jesteście bardzo zaintrygowani, prawda? Przepraszam bardzo. Naprawdę nikt nie zapytał mnie, czy możemy kontynuować mimo to? Wybierzmy torebkę! Ta, mhh, nie! Bardzo mała, nic nie pasuje tutaj. Nie ta. Jaka piękna torebka, kocham je w kolorze złotym. Ale wzór zwierzęcy i złoto... Ok, spróbuj tą! Myślisz, że to wygląda jak torebka? Ok, ok, znalazłam! To jest idealna torebka. Dobry rozmiar, dobry kolor ! Ok, teraz mam zamiar pokazać, co jest w mojej torebce. Portfel, pieniądze są zawsze ważne, aby mieć na kawę, okulary przeciwsłoneczne, jeśli nie ma się na sobie makijażu, można ich używać! Przenośne lusterko, to zawsze się przyda . Przenośne lusterko, czy nie takie przenośne... Magiczne lusterko, kto jest najpiękniejszy na świecie? To jest tak żenujące... Kosmetyki ! Bardzo ważne... Rolka do usuwania kłaczków, która może być stosowana jako mikrofon. Co masz w torebce? Nie wiarygodne... Telefon komórkowy, jest bardzo ważny, aby dokonać połączenia. I... Och, to było tutaj... Nie możecie sobie wyobrazić, jak długo go szukałam, nie mogę w to uwierzyć... Cóż, pilot zdalnego sterowania. Teraz chcę wiedzieć, co jest w środku waszych torebek. Zostawcie wiadomość na moim kanale na YouTube.

Jak Wam się podoba filmik?

1 komentarz:

  1. Aj ta Cade. Bardzo fajnie, że dodałaś tłumaczenie. Teraz wiem o czym mówiła.
    (Było, by mi miło gdybyś weszła na mojego bloga)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.