niedziela, 25 maja 2014

Nowy filmik Candelarii Molfese!

Cande dodała już czwarty filmik na swój kanał na YouTube. Nosi on tytuł "SÁBADO", czyli "SOBOTA". Oczywiście jak zawsze przetłumaczyłam go dla Was!


PL: To co najbardziej lubię w tygodniu to sobota. Pragnę go z całego serca. Nie można sobie wyobrazić, jak bardzo się go spodziewam. Kocham soboty!
Jofito! Jak leci? Tak, jestem w domu, zrelaksowana. Korzystając z soboty... Och, jesteś za rogiem i chcesz przyjść... Dlaczego? Tak, oczywiście . Nie ma sprawy. Chodź! 
PÓŁ GODZINY PÓŹNIEJ 
Jofito: Witaj ! 
Agus: Niespodzianka... 
Cande: Och, przyszłyście razem... 
Jofito: Cześć, jak leci? 
Cande: Cześć Jofi! Witaj Agus!   
Jofito: Zostaw to w spokoju, bo musisz mnie słuchać. Mam naprawdę dobre plotki! Bardzo gorące plotki! 
Cande: Twitter selfie ! 
Jofito: Ta plotka jest wybuchowa ! 
Cande: Czekaj ! 
Jofito: To jest bomba! 
Cande: Zaczekaj chwilę..
Jofito: Daj spokój 

Cande: Mamo, jak się masz? Tak, możesz przyjść... Nie ma problemu! Chodź! 
Jofito: Ok, słuchaj, serio, ktoś powiedział mi... 
Cande: Czekaj ! 
Jofito: Kto teraz? 
Agus: Nie mogę w to uwierzyć! 
Cande: Nie wiem 
Cou: Cześć, jak leci? 
Cande: Och, Cou. Co ty tu robisz ? 
Cou: Widziałam twoje zdjęcie na Twitterze i pomyślałam: Dlaczego nie przyjść 
Cande: Ohh 
Cou: Jest ok, prawda? 
Cande: Ładny kapelusz! 
Cou: Oh, tak jeden pożyczyłam kiedyś, proszę. Tutaj masz go z powrotem i tu są pewne twoje rzeczy, buty... Niektóre rzeczy są brudne, przepraszam! Cześć dziewczyny! 
Cande: Myślałem, że będę miała cichą sobota, nie mogę w to uwierzyć, wszyscy są tutaj! Ok, nie obchodzi mnie to , zrobione, cokolwiek... Cieszmy się sobotą i tak! Sobota...
 
Podoba Wam się filmik?

2 komentarze:

  1. Zapraszam na nowy post ;) http://magdalenatul.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny filmik. Nowy post na blogu http://magdalenatul.blog.pl. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.