poniedziałek, 19 maja 2014

Plotki dotyczące anoreksji Martiny

Pojawiło się ostatnio pytanie na asku dotyczące tego, czy Martina na prawdę choruje na anoreksje. Od razu odpowiedziałam, że "nie". Postanowiłam jednak poszukac informacji na temat tego skąd wzięły się te plotki.

  
Czytaj dalej w rozwinięciu!
" Idolka nastolatek ciężko chora" ; " Martina padła ofiarą anoreksji" - takie nagłówki wydniały przez najbliższe tygodnie na okładkach argentyńskich czasopism. Klika dni temu wywiadu udzielił tata Tini, demontując wszystkie plotki na temat "choroby" swojej córki. 

Martina od dziecka była szczupła, wszystkie plotki na temat chorób są nieprawdziwe. Moja córka padła ofiarą "nękania mediów" 
Martina oraz jej ojciec utworzyli również hashtag na portalu twitter.com o nazwie " #NoAlBullyingMediatico " Który miał na celu zwrócenia uwagi na przykre plotki dotyczące gwiazd. Z tą akcją utożsamiło się wiele prezenterów oraz aktorów m.in. Juan Pedro Lanzani czyli chłopak Martiny. Oto jedna z wypowiedzi Juan'a:

" Niestety nie jest to tylko zastraszanie to, coś bardziej poważnego, by to bagatelizować. Wielu młodych ludzi cierpi codziennie z tego powodu. #NãoAoBullying "
Fani panny Stoessel również się przyłączyli do akcji, przeciwko nękaniu ich idolki. 

  

6 komentarzy:

  1. Świetne zmiany na blogu. Plotkę wymyślili Ci, którzy zazdroszczą jej figury.
    Zapraszam na nową notkę http://magdalenatul.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie to bez sensu. Martina przecież się nie głodzi ani nic, po prostu jest szczupła i zachowuje taką sylwetkę. A ci od razu coś wymyślają, żeby tylko było o czym mówić. Przykro mi, że Tini padła ofiarą takiego oszczerstwa i kłamstwa, tym bardziej w świecie mediów ;c
    Wygląd bloga - genialny! ♥ Czekam na następną notkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. W komentarzu pod poprzednim postem napisałam ci linki do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na nową notkę :) http://magdalenatul.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21 maja, 2014

    Pewnie plotkę wymyśliły osoby obzerajace sie przed tv! Martina jest cudowna młoda aktorka i dba o siebie! Tak trzymać! Dlaczego ludzie są tak wredni...?

    OdpowiedzUsuń
  6. Denerwuje mnie to jak media wymyślają nieprawdę na temat gwiazd. Martina bardzo dobrze wygląda.
    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.