piątek, 30 maja 2014

Specjalny duet - Olga i Ramallo!

Na pewno zastanawialiście się kiedyś czy serialowa Olga i Ramallo umieją śpiewać. Otóż na kanale DisneyChannelLA istnieje filmik, na którym możemy się o tym przekonać. Muszę przyznać, że piosenka jest bardzo zabawna, tekst, sposób śpiewania i taniec, idealnie pasują do siebie. Piosenka nosi tytuł "Espacio Personal", czyli "Przestrzeń osobista" (jak wiemy jest to ulubiony tekst Ramallo). Była ona nagrywana na potrzeby "The U-Mix Show". Zapraszam do wysłuchania i przeczytania tłumaczenia:

Tłumaczenie:
Kochany Ramallo,
Proszę się nie opierać mojej miłości,
Tylko pana proszę,
żeby mnie pan kochał, błagam.

Olgo, ja to rozumiem,
Proszę słuchać dobrze co do pani mówię,
Pani chce być moją narzeczoną,
Ja tylko chcę być pani przyjacielem.

Gdyby nasza miłość była możliwa
Gdyby nasza miłość była możliwa.
Jak ogród miłości
Proszę o tym zapomnieć.
Byłoby niesamowicie.
Albo (byłby to) horror.

Ramallito, proszę sobie zdać sprawę
Ponieważ pan na to zasługuje
Moje serce jest na sprzedaż
I pan do mnie należy.

Kochana Olgusiu,
Proszę sobie tego nie brać za złe,
Ja tylko proszę panią
o coooo?
o przestrzeń osobistą!

Jak Wam się podoba ta piosenka?

1 komentarz:

  1. Haha, niezła :D Olga i Ramallo w duecie , kto by pomyślał ? Super ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.