czwartek, 22 maja 2014

Recenzja: Album przyjaźni

Wydawnictwo Zielona Sowa postanowiło stworzyć kolejne książki dla V-lovers. Jedną z nich mam dziś dla Was do recenzji. Jest to "Violetta: Album Przyjaźni". Na sam początek polecam go właśnie przyjaciółkom, ponieważ w środku znajdziecie pełno ciekawych zadań do rozwiązania razem.  Ale zacznijmy od samego początku!


 

CZYTAJ DALEJ!

Na samym początku książki witają Nas dwie serialowe przyjaciółki- Violetta i Francesca. Kiedy otworzymy książkę na pierwszych kilku stronach znajdują się podstawowe pytania, które powinnaś razem z przyjaciółką odpowiedziec.
Bardzo zaciekawiło mnie to co jest potem. Znajduje się tam sześc postaci: Violetta, Francesca, Camila, Ludmila, Lara oraz Naty. Zadaniem jest napisanie i wybranie jednej osoby z którą chciałabyś się zaprzyjaźnic. Pierwszą moją myślą była Francesca, ponieważ to właśnie ją z serialu najbardziej lubię. Zastanawiając się jednak uznałam, że każda z 6 dziewczyn jest na swój sposób fajna.
W książce znajduje się również 2 testy o tym jaką przyjaciółką jesteś oraz czy jesteś zakochana. Mówiąc szczerze świetnie się bawiłam rozwiązując je oba.

 
 

W Violetta: Album przyjaźni znajduje się pełno miejsca na rysunki twoje i twojej przyjaciółki! Możecie stworzyc kolaż, własny szyfr, narysowac portret, zaprojektowac swoją wymarzoną sukienkę czy napisac swoją własną piosenkę o przyjaźni.

Ciekawym pomysłem jest także przepis na babeczki, które możecie przygotowac np. na nocowaniu
czy wspólnym spotkaniu u jednej z Was w domu.




Myślę, że śmiało mogę Wam tą książkę polecic. Naprawdę świetnie sie ją uzupełnia z przyjaciółką i jestem pewna, że spędzicie świetne chwile, przypominając sobie przesłośc :)
Oczywiście kupic możecie tą książkę TUTAJ


8 komentarzy:

  1. Anonimowy23 maja, 2014

    Przyjaźń! Duże słowo, fajnie mieć bliska osobę, tylko trzeba uważać , bo rzadko spotyka sie taka osobę! Niby ktoś sie przyjaźni , a wystarczy małe nieporozumienie i wychodzi syf!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy23 maja, 2014

    Życzę samych szczerych przyjaźni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23 maja, 2014

    Kupie! Przekonałas mnie recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23 maja, 2014

    Fajny album :) Pozdrawiam ileancaribatasie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten album przyjaźni, jak chcesz to mogę robić zdjęcia w środku i ci je wysłać?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.