sobota, 10 maja 2014

Premiera biografii Martiny Stoessel!

Tini przedstawiła swoją biografię, nosi ona tytuł "Simplemente Tini", a premierę miała dzień po Juntada Tinista. Książka dostępna jest już w Argentynie, Urugwaju, Chile, a wkrótce pojawi się we Włoszech. Martina przedstawiła ją na Międzynarodowych Targach Książki przed tłumem fanów, którzy tylko na nią czekają.
Tini wypowiadała się o swojej rodzinie, miłości, przyjaźni oraz pracy. Powiedziała, że trzeba ciężko pracować, aby osiągnąć sukces. Oto jej wypowiedzi:
"Moi rodzice zawsze są ze mną, nigdy nie czułam się samotna, bo oni są, traktują z miłością i szacunkiem moje decyzje"
"Nigdy nie przestanę być sobą, nawet na scenie, nie ignoruję istoty tego czego nauczono mnie w domu i to pomaga nam przygotować się do tego czego chcemy"
"Mam nadzieję, że książkę polubicie, bo zrobiłam to z miłości i mam nadzieję, że rodzice ją przeczytają, bo nie ma nic w tym dziwnego, chcę tylko pokazać im, że jestem normalną dziewczyną, jak wszyscy ci, którzy realizują swoje marzenia".


Chcielibyście ją w Polsce?

2 komentarze:

  1. Baaardzo bym chciała, żeby Simplemente Tini była w Polsce! Kupiłabym ją natychmiast! :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa notka na KATYPERRYPOLAND! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.