sobota, 17 maja 2014

"Violetta:Koncert" - recenzja Pauli

Jak wiecie od 9 maja w większości kin w Polsce wyświetlany jest film "Violetta: Koncert". Oczywiście nie mogło zabraknąć na filmie mnie i Tori. Byłyśmy na nim w zeszłą niedzielę. Muszę przyznać, że byłam zdziwiona, że na seansie nie było za wielu widzów. Jeśli chcecie przeczytać moją recenzję to kliknijcie "czytaj więcej".


"Violetta: Koncert" przedstawia jeden z koncertów z trasy En Vivo. Odbywa on się w Mediolanum Forum w Mediolanie. Film przedstawia świetne, muzyczne widowisko w którym aktorzy wcielają się w postaci z serialu. Mamy też okazję zajrzeć na imprezę urodzinową Candelarii i zobaczyć jakie niespodzianki przygotowali dla niej przyjaciele. Możemy również zobaczyć krótkie wywiady przeprowadzane przez aktorów m.in. z nauczycielem śpiewu i choreografką.
Moim zdaniem film jest świetnym pomysłem, bo fani którzy nie mogli być na koncertach En Vivo mają okazję poczuć się jak na jednym z nich. Układy choreograficzne są niesamowite i bardzo dopasowane do piosenek, dlatego gratulacje dla pani choreograf. Film ukazuje także to jacy aktorzy są w życiu prywatnym. Są tacy sami jak my, też lubią się pośmiać z przyjaciółmi i cieszą ich nawet małe gesty. Ogromnym plusem filmu jest to, że pojawiają się również sceny gdy aktorzy są bez makijażu i widzimy ich naturalne "pyszczki" :). Muszę przyznać, że najbardziej czekałam na występy Leonetty oraz Fede i nie zawiodłam się, bo były niesamowicie widowiskowe. Zresztą jak wszystkie przedstawione w tym filmie piosenki i układy taneczne do nich. Jedyne co mnie zawiodło to fakt, że myślałam, że będzie trochę więcej scen zza kulis. Jednak ogólnie film jest strzałem w dziesiątkę i serdecznie polecam. Jeśli jeszcze na nim nie byliście to jak najszybciej udajcie się do kina, a nie pożałujecie. :)

A co Wy sądzicie o filmie? Czekam na komentarze! :)

2 komentarze:

  1. Znalazłam twój blog przypadkowy i jestem pod wrażeniem :D Serdecznie zapraszam cie do mojego bloga http://hungergames-fans.blog.pl/ o filmie Igrzyska Śmierci. Mam nadzieję że znajdzie w nim coś ciekawego i będziemy informować się o nowych notkach pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze śliczny wygląd bloga :) I chciałabym serdecznie podziękować za to, że dodaliście mój blog do ramki po lewej :)
    Nie widziałam niestety filmu, ale po Twojej recenzji zapowiada się on ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.