poniedziałek, 23 grudnia 2013

FunClub- "Z kim całuje się Martina? Poznaj jej chłopaka!"

"Z kim całuje się Martina? Poznaj jej chłopaka!" takim tytułem zachęcają nas do kupienia tej gazety.
A w środku:

"Los chętnie uśmiecha się do mnie!"-Martina 
"Martina Stoessle wyznaje: "Wreszcie jestem szczęśliwa!"" 

(nie opublikuje wam skanu artykułu, ponieważ niestety uległ on uszkodzeniu)
Chociaż odniosła sukces, czuła się samotna. To się zmieniło. Martina jest zakochana!

PO PRAWEJ: Zakochana Jej chłopak Peter dba o nią tak jak potrafi najlepiej. Jest opiekuńczy!
Za co ją kochają?
Wiemy, dlaczego Martina im się podoba!
"Nigdy mnie nie zdradziła!" Jorge Blanco (21 l.) uważa, że Martinie można zaufać. "Czasem rozmawiamy o życiu. Mogę jej powiedzieć wszystko i wiem, że tego nie wypapla", mówi.

"Uśmiecha się naprawdę słodko!" Diego Dominguez (22 l.) uważa aktorkę za śliczną dziewczynę. "Kiedy się uśmiecha, wszyscy są nią oczarowani", dodaje.

"Mogę liczyć na jej wsparcie" Paplo Espinosa (21 l.) nie gra już w serialu "Violetta". "Występuje jako solista. Martina mocno mi kibicuje", twierdzi.



A co pisze w środku?
"Kto podbił jej serce? Peter Lanzani (23l.)! Jest aktorem. Występuje w popularnym argentyńskim serialu ,,Aliados". Śpiewa, tańczy i ma wiele fanek, które nie mogą uwierzyć, że ich idol jest na zabój zakochany w Martinie Stoessel (16l.)! ''To wspaniała dziewczyna. Przy niej zapominam o całym świecie", zapewnia chłopak. Gwiazda serialu ,,Violetta" również nie może się go nachwalić. ,,Peter wspiera mnie, jak tylko może. Jest zapracowany, ale zawsze znajduje czas, by zemną porozmawiać", twierdzi Martina. ,,Jego też zaskoczyła sława. Kilka lat temu musiał sam radzić sobie z popularnością. Teraz podpowiada co mam robić, by woda sodowa nie uderzyła mi do głowy". Zakochani spotykają się od kilku miesięcy, ale nie dawno postanowili ujawnić swoje szczęście. ,,Przedstawiłam go też swoim rodzicom. Tata był nim zachwycony, ale mama bała się że Peter jest dla mnie za stary", mówi Violetta. Szybko się do niego przekonała. ,,Chociaż dzieli ich siedem lat, świetnie się rozumieją. To czarujący, dobrze wychowany chłopak. Zdążyłam go już pokochać", dodaje mama aktorki Mariana. Nie wszyscy są jednak zadowoleni z ich związku. Oburzone są zwłaszcza fanki Petera, które chciałyby, by ich idol znów był singlem. Próbują nawet skłócić aktorkę z byłą dziewczyną Lanzaniego, piosenkarką Lali Esposito (22l.). ,,Poznałam ją, bardzo miło nam się rozmawiało. Życzyła mnie i Peterowi dużo szczęścia. Nie jest zazdrosna, bo od dwóch lat ma innego chłopaka", opowiada Martina. Wygląda na to, że w jej życiu wreszcie zapanował spokój. Osiągnęła sukces, ma kochających rodziców, a teraz również własnego księcia z bajki. Nic dziwnego że nie przestaje się uśmiechać. ,,Jestem szczęśliwa. Ciesze się każdą chwilą", mówi gwiazda. Oby tak zawsze było!"

Cena: 4,99zł

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.