piątek, 27 grudnia 2013

Życzenia od aktorów!

Mam dla was dobrą wręcz świetną wiadomość...POLKA ZNÓW GÓRĄ! Już po raz drugi nasza serialowa Violetta napisała na swoim Twitterze wiadomość po polsku! Tym razem były to życzenia Bożonarodzeniowe  i Noworoczne. Jak widać polska jest teraz jednym z najbardziej rozpoznawalnych krajów wśród ekipy.
No nie będą już przedłużać oto wpis Tini:


Cieszycie się, że gwiazdy "Violetty" o nas pamiętają? Ja bardzo i nie mogę się doczekać jak reszta ekipy napisze coś po polsku :D Posyłajcie post dalej i dodajcie jakiś komentarz z podziękowaniem!


Polonia te ama Tini

Kontynuując przedstawiam wam również życzenia od reszty ekipy ale już nie po polsku.





PL: Wesołychhhhhh Świąąąąąąt!!!

 

PL: "Wesołych świąt Tinistas!!!!!! Najlepsi ani na Planecie!!! ♥♥♥


PL: Wesołej dobrej nocy!!! Foto z candemolfese

PL: Jak wyrazić moje szczęście? To Boże Narodzenie i jestem z moją rodziną, czując szczęście i was wszystkich. WESOŁYCH ŚWIĄT WSZYSTKIM!!!!       

PL: Bardzo wesołych świąt z moimi cennymi Violettos N CAŁYM ŚWIECIE!!! we wszystkich językach życzę dużo MIŁOŚCI, POKOJU, I WIELE RADOŚCI! kocham was!   

PL: Miejcie święta pełne pokoju i miłości. Cieszcie się miłością rodziny i przyjaciół!!! Wesołych świąt i dobrej nocy!!   

No i na koniec was (chyba) miło zaskoczę, ponieważ Facundo złożył życzenia w języku: hiszpańskim, włoskim, angielskich francuskim, holenderskim i POLSKIM! Jesteśmy na końcu ale co z tego nasz Max złożył nam życzenia w naszym języku i za to mu bardzo, bardzo dziękujemy:D 


A oto co się wyświetli kiedy klikniemy na link :D 
Oczywiście nasz Jorge o nas V-lovers nie zapomniał i na swój jakże znane Vine dodał filmik zatytułowany: "Świąteczna euforia". Zobaczcie:

4 komentarze:

  1. Twój blog został nominowany do Liebster Award :) Pozdrawiam ileancaribatasie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam ten blog do LBA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super !! Najbardziej ucieszyła mnie Tinita ... ;* Oglądałaś z nią TwitCam? :) Ja tak i chociaż był krótki to Martina DWA RAZY WSPOMNIAŁA O POLSCE !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.