wtorek, 3 grudnia 2013

Różne wersje "Let It Go"


Postanowiłam dzisiaj zawrzeć w jednym poście wszystkie wersje piosenki "Let It Go".

Pierwsza to angielska wersja, która ukazała się jako pierwsza. Śpiewa ją (wydaje mi się, że dobrze wam znana) Demi Lovato. :)


Druga to wersja hiszpańska, której tytuł brzmi "Libre Soy". Śpiewa ją Martina Stoessel. :)


Trzecia to wersja włoska, której tytuł brzmi "All'Alba Sorgerò". Śpiewa ją (także) Martina Stoessel. :)



Czwarta to polska wersja, którą śpiewa Katarzyna Łaska.

http://www.youtube.com/watch?v=DF3t-CQwlPQ

Która wersja podoba Wam się najbardziej?

7 komentarzy:

  1. Cześć kochanie !!!! <3333
    Nie to, że tutaj nie zaglądam tylko czasami nie komentuję :c
    Ale jeśli to jest dla cb ważne to będę komentować jak najczęściej !!! ;***

    Teraz coś do posta ;p
    Wszystkie wersje są piękne !!! ♥
    Ale najlepsza jest chyba Demi.
    Nwm bo naprawdę wszystkie bardzo mi się podobają <3333
    To chyba tyle ;p

    Kocham Nutella ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta piosenka jest świetna! podobają mi się wszystkie wersje :) Natrafiłam też na wersje o nazwie "Bebaskan" oraz wersję Idiny Menzel :D Pozdrawiam www.ileancaribatasie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNY BLOG C;
    ZAPRASZAM DO MNIE C; http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne że "Libre Soy"!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz najlepszy nagłówek na świecie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są świetne! Z tym, że ja już od daaaaaaaawna jestem wielką fanką Demi, więc jej wersja mis ie najbardziej podoba! <3
    Choć na drugim miejscu oczywiście Tini... :*
    Zapraszam do mnie leonetta-na-wieki.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginał jest Idiny Menzel i został użyty w filmie, a Demi nagrała wersję angielską z teledyskiem. Oprócz tych czterech, które są wymienione, to jeszcze jest bardzo dużo wersji m.in po rosyjsku, niemiecku, francusku, japońsku etc.
    Najbardziej podoba mi się wersja Demi <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.