poniedziałek, 23 grudnia 2013

Style: Naty

Dziś kolejna notka do działu style.Ponieważ więcej odpowiedzi miało po 2 głosy ,sama zdecydowałam kogo wybiorę i mamy Naty.  Przedstawię Wam strój ,który Natalia nosiła w jednym z odcinków w 2-gim sezonie. Musicie oczywiście liczyc ,że w Argentynie jest zawsze ciepło , więc wiele propozycji ,które tu padną będą idealne na wiosnę/lato .

Koszula - Terranova 49,99 zł
Spodnie- (wiele sklepów ma podobne spodenki na wiosnę) od. 40-80 zł.
Bransoletka- Claire's 29,99 zł
Buty- tenisówki tutaj daję Wam dowolnośc :)

Kogo chcielibyście następnego? Co was ciekawi (ubranie, fryzura itp.)

Proszę nie kopiowac treści!
Tori

8 komentarzy:

  1. Interesujący post. Lubię styl Naty, więc przyda mi się :)
    W następnym możesz opisać styl Francesci :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :) (Miałam zamiar napisać dokładnie to co Lily xd)
    Mi też podoba się styl Naty.
    I ja również jestem za tym, żeby następny post był o Fran :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób następny post o Stylu Ludmiły. Fajny konkurs na moim blogu zapraszam :
    http://violetta-camila.blogspot.com/2013/12/konkurs-najnowszy-i-najlepszy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Tori możesz już zobaczyć na moim blogu wywiad z tobą ; http://violettamartinastt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne ciuszki :) podoba mi się taki styl :) u mnie 2nn :) [love-ashley]

    OdpowiedzUsuń
  6. następny post może być o Fran ;) albo o Violi xd
    //Nati

    OdpowiedzUsuń
  7. O Cami albo Violi . A Naty fajnie się ubiera, tak oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.