niedziela, 1 grudnia 2013

Martina w magazynie Gente

Martina Stoessel wzięła udział w sesji dla magazynu Gente. Są tam zdjęcia jej oraz jej mamay :)
Muszę przyznac ,że świetnie razem wyglądają. W tym wywiadzie odpowiada na pytania o rodzinie, pracy i miłości. W rozwinięciu ,przytoczę kilka wypowiedzi Tini z wywiadu.

Ouch!!! 

 

"Cokolwiek się stanie, Violetta jest tylko początkiem w mojej karierze."
 Martina con la bandera de Argentina 
"Chciałabym w przyszłości nagrac własną płytę, która będzie motywowała innych."
 
" Peter daje mi poczucie bezpieczeństwa. Uczy mnie wielu nowych rzeczy, doradza mi, bo kiedy sam przeżywał taki okres jak ja. "
  
   
  
"Jestem szaleńczo zakochana w butach, moja mama czasami chciałaby mi wyrzucic połowę z nich."
  
"Tata chciałby abym pisała o swoich uczuciach. (mówi o piosenkach) "
 Foto de Martina para la Revista Gente Back de fotos de Martina para la Revista Gente 

Chcielibyście byc Martiną przez jeden dzień?

4 komentarze:

  1. Szczerze to nie;-) wolę być sobą.Czy tacie Tini coś się stało?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia !! Jej mama tak szczerze nie jest zbyt do niej podobna ... A raczej Tini nie jest podobna do jej mamy,ale to już szczegół . Fanie,że Martina ma kogoś takiego ,jak Peter. Z tymi butami ... :D Chciałabym być Martiną ,ale tylko na jeden dzień .Wiem,że ona dużo pracuje - serial,wywiady,sesje zdjęciowe,gale...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy post na blogu http://magdalenatul.blog.pl. Zapraszam :)
    Ps.
    Super są te fotki z magazynu. Martina super na nich wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.