wtorek, 24 grudnia 2013

Tłumacz pl- fragment

Klaudia obiecała i tak obietnicy dotrzymała mimo, że tylko jedna osoba zagłosowała na film, który ma przetłumaczyć.
Ta jedna osoba zażyczyła sobie przetłumaczenia nr. 1 czyli "Pocałunek Federico i Ludmiły".
Klaudia w e-mailu napisała:

"Mimo tego, że jest Boże Narodzenie i wraz z rodziną jemy wspólną kolekcję, znalazłam chwilę na przetłumaczenie wybranego przez was- przez jedną osobę-  fragmentu.
No to wzięłam się za tłumaczenie. Nie jestem w tym świetna, jak pewnie, każdy obeznany w tym języku zauważył, ale staram się jak mogę :D
Przetłumaczyłam ten fragment i wpisałam na YouTube tłumaczenia tego samego fragmentu. Były to dwa zupełnie różne tłumaczenie no raczej trzy zupełnie różne wliczając mój. Nie wiem, który jest najbardziej prawidłowy. Miłego oglądania i liczę na tom, że aż tak dużych błędów tam nie ma :P."
UPRASZA SIĘ O NIE KOPIOWANIE!

PL:
Ludmiła: I co? Masz mi coś ciekawszego do powiedzenia?
Fede: Nie.
Ludmiła: Tak, tak, tak. Pewna jestem, że znów chcesz mi powiedziecie, jakim złym człowiekiem jestem. I nie zaprzeczaj! Bo wiem jak bardzo mnie nienawidzisz. Ale nie rozumiem Federico, jak patrzysz w oczy komuś takiemu jak ja? Wiesz co zakończmy tą bezsensowną rozmowę Fede i nie odzywaj się już nigdy. Nie patrzmy na siebie, udawajmy, że się nie znamy!
Fede: Moje zdanie jest inne. Kompletnie inne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.