poniedziałek, 2 grudnia 2013

Violetta + Austin&Ally

Po prostu nie potrafiłam się powstrzymać od napisania tego posta ale musiałam!!!
Jest to pierwszy i raczej ostatni post napisany o takiej tematyce :D
Na pewno znacie serial "Austin i Ally", który dość mocna w moich oczach przypomina "Violette".
Postaram się tu nie koloryzować ale w niektórych sytuacjach porostu będę musiała. Czytając to pamiętajcie, że są to seriale od innych scenarzystów reżyserów oraz innej narodowości.

1.Pamiętnik
Jest to  chyba jeden z najbardziej rozpoznawalnych elementów obu seriali, ponieważ obie dziewczyny i Violetta i Ally zapisują w nim teksty piosenek, piszą o swoich uczuciach oraz przeżyciach.





















2.Muzyka
Kolejnym jeszcze ważniejszym elementem łączących oba seriale jest muzyka.
Muzyka towarzyszy obydwóm serialom bez przerwy!!!




















 ROZWIŃ DROGI CZYTELNIKU!!!

3. Wygląd
Koleją rzeczą, którą wymienię jest wygląd. Uważam, że Violetta jest bardzo podobna do Ally, choćby pod względem rozjaśnionych włosów (Ombre).



















 

4. Wątek miłosny
Miłość "wisi" w powietrzu w każdym z seriali.
Violetta kocha Leona ale on zakochuje się w Larze
Ally kocha Austina ale ona zakochuje się Kirze



5. Postacie
W obu serialach są bardzo szaleni ludzie!!!
W "Violettcie" jest Andres
W "Austin&Ally" jest Dez


 6. Taniec 
Tu taniec i tu taniec! Taniec wszędzię. 




Dziękuje wszystkim za uwagę, kiedy przyjdzie mi coś jeszcze do głowy z pewnością to tu dodam!!!
Mam nadzieję, że się podobała czekam na wsze komentarze :* 

 

4 komentarze:

  1. Hmm.. .Rzeczywiście. Ja dostrzegałam tylko te włosy ombre :D Wiesz co ? Lubię cię, Pyk Pyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:D Postaram się tego nie zmarnować.

      Usuń
  2. Super ten post !!! <3333
    Nie myślałam, że te dwa seriale maja tyle w spólnego ;***

    Kocham Nutella ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. I obie wychowuję tata!!! Jeszczę Ally i Viola na początku miały lęk przed sceną i zmieni im się styl na bardziej odważny!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Liczymy na twoją szczerą opinię dotyczącą naszej pracy.
Pamiętaj aby nie zamieszczać obraźliwych, krzywdzących komentarzy, a także spamu.